Baza znanja > Business E-Mail > Pitanja o nalozima i funkcionalnostima

Koliko e-mail naloga mogu da napravim u okviru Business E-mail hosting usluge?

Jedino ograničenje u okviru Business E-mail hosting usluge odnosi se na prostor za poruke koji je ograničen veličinom vašeg zakupljenog Business E-mail paketa. Sa druge strane, broj e-mail naloga nije ograničen. Na primer: Ukoliko ste

Saznaj više
Business E-Mail

Na mom Business E-mail nalogu redovno stižu SPAM poruke. Kako da rešim problem?

Veliki broj dolaznih spam e-mailova možete preventivno smanjiti, ili totalno ukinuti, redovnim prijavljivanjem e-mail poruka kao SPAM. Označavanjem poruka kao spam, server se "uči" i pošiljaoce svrstava u kategoriju spamera. Ukoliko i dalje imate problema

Saznaj više
Business E-Mail

Poruke od strane jednog pošaljioca redovno završavaju u SPAM folderu. Šta da radim?

Kako e-mail poruke određenih pošiljalaca ne bi završavale u SPAM folderu, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint. Naša podrška će izvršiti pregled usluge

Saznaj više
Business E-Mail

Primaoci se žale da poruke koje dobijaju od mene završavaju u SPAM folderu. Da li to može da se sredi?

Ukoliko e-mail poruke koje šaljete završavaju u spam folderu primalaca, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint i da u svojoj poruci dostavite sledeće

Saznaj više
Business E-Mail

Kako da pristupim svojoj Business E-mail usluzi preko Web-a?

Svaki korisnik Business E-mail usluge, kao i kreirani e-mail nalozi u okviru usluge, imaju mogućnost pristupa svom mailbox-u putem Webmail klijenta. Za pristup Webmail klijentu, neophodno je uneti sledeće pristupne podatke podatke: Webmail adresa: mail.VASDOMEN/webmail

Saznaj više
Business E-Mail

Kako da pristupim administraciji svoje Business E-mail hosting usluge?

Svojoj Business E-mail usluzi možete pristupiti prijavom na Web kontrolni panel koristeći sledeće prijavne parametre: Adresu kontrolnog panela: mail.VAŠDOMEN Korisničko ime Lozinku Napomena: Podatke za "Korisničko ime" i "Lozinka" možete pronaći u incijalnom e-mailu koji

Saznaj više
Business E-Mail

DNS podešavanja domena kod Business E-mail usluge

DNS podešavanje domena Business E-mail usluga zahteva izmenu podešavanja domena. Ukoliko ste već naš korisnik, odnosno vaš domen pokazuje na naše DNS servere, dodatna podešavanja nisu potrebna.   U slučaju da sami vršite kontrolu domena,

Saznaj više
Business E-Mail

Kako da podesim e-mail klijent na Business E-mail hosting usluzi?

Podešavanje e-mail klijenta u okviru Business E-mail usluge vršite na sledeći način: Ukoliko koristite Microsoft Outlook ili bilo koji drugi klijent koji podržava autodiscovery, potrebno je da prilikom dodavanja novog IMAP naloga unesete osnovne podatke

Saznaj više
Business E-Mail

Kako da dodam e-mail nalog u okviru Business E-mail hosting usluge?

Korisničkim nalozima možete samostalno upravljati kroz Web kontrolni panel. Dodavanje novog e-mail naloga vrši se na sledeći način. Kliknite na "Mailbox", Kliknite na znak "+" (plus) u desnom uglu U padajućem meniju unesite sledeće parametre

Saznaj više
Business E-Mail

Kako da obrišem e-mail nalog u okviru Business E-mail hosting usluge?

Korisničkim nalozima možete samostalno upravljati kroz Web kontrolni panel. Ukoliko želite da obrišete e-mail nalog u okviru svoje usluge, neophodno je da se prvo prijavite. Prlikom prijave unesite sledeće podatke: Adresu kontrolnog panela: mail.VAŠDOMEN Korisničko

Saznaj više
Business E-Mail
  • 1
  • 2

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji