Osnovna pitanja
Cloud VPS usluga i servisi su postali nedostupni mojom krivicom. Da li možete da mi pomognete?
Kako bi pristupili rešavanju vašeg problema molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili otvorite tiket putem korisničkog servisa Moj Mint. Napomena: Rešavanje problema tarifira se po satu u skladu sa cenovnikom. Cenovnik možete pogledati
Da li Cloud VPS server mogu da koristim za smeštanje torrenta?
Ne, nažalost, nije dozvoljeno korisititi Cloud VPS server za smeštanje torrent fajlova.
Da li zakupom Cloud VPS usluge dobijam pristup nekom kontrolnom panelu?
Da, zakupom Cloud VPS usluge dobijate pristup kontrolnom panelu u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Pristupni podaci za korisnički servis, prosleđeni su na vašu e-mail adresu prilikom aktivacije Cloud VPS usluge.
Da li postoje dodatni troškovi prilikom aktivacije Cloud VPS usluge?
Prilikom aktivacije Cloud VPS usluge ne postoje dodatni troškovi.
Da li mogu da napravim “snapshot” svog Cloud VPS servera?
Naravno, u svakom trenutku možete da izvršite “snapshot” vašeg Cloud VPS servera. Ulogujte se na korisnički servis Moj Mint, U gornjoj navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge ili kliknite na blok Servisi i usluge na početnoj strani, Pojaviće se
Korisnik sam unmanaged Cloud VPS usluge, da li mogu da unapredim uslugu u managed?
Ukoliko želite da o vašem Cloud VPS serveru brinemo mi, i sa standardne Cloud VPS usluge pređete na Managed VPS, to možete učiniti tako što ćete izvršiti zakup Managed dodatka za već postojeću Cloud VPS
Da li vi brinete o zakupljenom Cloud VPS serveru, ili je to moja dužnost?
Ukoliko ste zakupili Managed Cloud VPS uslugu, o vašem serveru svakodnevno brinemo mi kroz nadgledanje i redovne aktivnosti. U slučaju da je reč o standardnoj Cloud VPS usluzi, briga o serveru i pratećim servisima se
Imam problem sa instalacijom OS na Cloud VPS serveru, šta mogu da učinim?
Ukoliko naiđete na problem prilikom instalacije OS na vašem Cloud VPS serveru, molimo vas da pošaljete e-mail našoj korisničkoj podršci na [email protected] ili otvorite tiket putem korisničkog servisa Moj Mint.
Izvršio sam uplatu za moju Cloud VPS uslugu, kada postaje aktivna?
Vaša Cloud VPS usluga biće aktivirana po evidenciji uplate. Pristupni podaci za Cloud VPS uslugu biće vam prosleđeni na e-mail adresu. Ukoliko ste uplatu izvršili preko PayPal naloga, vaša usluga će biti momentalno aktivna.
Kako da izvršim gašenje svoje Cloud VPS usluge?
Gašenje svoje Cloud VPS usluge možete incirati na sledeći način: Ulogujte se na korisnički servis Moj Mint, U gornjoj navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge ili kliknite na blok Servisi i usluge na početnoj
- 1
- 2