Baza znanja > Korisnička podrška > Moj Mint korisnički servis

Kako da promenim cPanel lozinku koristeći Moj Mint?

Svoju cPanel lozinku možete promeniti putem Moj Mint korisničkog servisa prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge, Odaberite uslugu, U sekciji Akcije, kliknite

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da izmenim kontakt informacije domena?

Kontakt informacije domena možete izmeniti putem Moj Mint korisničkog servisa prateći sledeće korake: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Moji domeni, Odaberite domen i kliknite na ikonicu

Saznaj više
Korisnička podrška

Već sam vaš korisnik i želim da izvršim transfer domena na vaš registar? Kako to da uradim?

Postojeći korisnici Mint Hosting usluga mogu da inciraju transfer domena na naš registar putem Moj Mint korisničkog servisa, prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da obnovim domen, kako to da izvedem?

Svoje domene možete obnoviti putem korisničkog servisa Moj Mint i to na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Obnova domena, Pojaviće vam se stranica sa listom

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?

Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?

Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?

Da, u okviru korisničkog servisa Moj Mint možete preuzeti svoj predračun ili račun i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U Navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da izvršim transfer domena na drugi registar, šta treba da uradim?

Ukoliko želite da izvršite transfer internacionalnog ili nacionalnog domena na drugi registar neophodno je da posedujete EPP kod. Nacionalni domeni Kako biste dobili EPP kod za transfer internacionalnog domena, neophodno je da pošaljete tiket u

Saznaj više
Korisnička podrška

Zakupio sam domen, kako mogu da upravljam DNS zonama?

DNS zonama svog domena možete upravljati putem Moj Mint korisničkog servisa i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Upravljanje DNS zonama, Pojaviće vam

Saznaj više
Domeni

Kako da ugasim svoj Cloud VPS server?

Gašenje svog Cloud VPS servera možete incirati na sledeći način: Ulogujte se na korisnički servis Moj Mint, U gornjoj navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge ili kliknite na blok Usluge i servisi na početnoj

Saznaj više
Korisnička podrška
  • 1
  • 2

Mint Hosting je član Enartia

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji