Baza znanja > Korisnička podrška > Moj Mint korisnički servis

Kako da dodam ili obrišem DNS zonu domena putem Moj Mint korisničkog servisa?

Brisanje postojećih i dodavanje novih DNS zona možete izvršiti prateći sledeće korake: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U sekciji Navigacija kliknite na Domeni, a potom na Upravljanje DNS zonama, Pojaviće vam se lista

Saznaj više
Domeni

Kako da izmenim kontakt informacije domena?

Kontakt informacije domena možete izmeniti putem Moj Mint korisničkog servisa prateći sledeće korake: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U sekciji Navigacija kliknite na Domeni, a potom na Moji domeni, Odaberite domen i kliknite

Saznaj više
Korisnička podrška

Moja IP adresa je blokirana, kako da je odblokiram koristeći Moj Mint korisnički servis?

Blokiranu IP adresu možete odblokirati na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U sekciji Navigacija kliknite na Podrška, a potom na Unblock IP Address, Otvoriće vam se nova stranica u kojoj je

Saznaj više
Korisnička podrška

Već sam vaš korisnik i želim da izvršim transfer domena na vaš registar? Kako to da uradim?

Postojeći korisnici Mint Hosting usluga mogu da inciraju transfer domena na naš registar putem Moj Mint korisničkog servisa, prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U sekciji Navigacija kliknite na Domeni, a

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da obnovim domen, kako to da izvedem?

Svoje domene možete obnoviti putem korisničkog servisa Moj Mint i to na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U Navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Obnova domena, Pojaviće vam se stranica sa

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da se ulogujem na cPanel iz korisničkog servisa Moj Mint?

Ukoliko želite da pristupite cPanel-u iz korisničkog servisa Moj Mint, pratite sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U sekciji Navigacija kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge, Pojaviće vam se lista usluga, kliknite

Saznaj više
Korisnička podrška

Ne mogu da nađem email poruku koju ste mi poslali, šta da radim?

U slučaju da u svom email sandučetu ne možete da pronađete poruku koja vam je poslata sa naše strane, listu svih poslatih email poruka možete pogledati u okviru svog profila na korisničkom servisu Moj Mint,

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da zaštitim moj Moj Mint nalog?

Moj Mint korisnički portal svojim korisnicima pruža mogućnost dodatnog podešavanja bezbednosti: Dvostruka autentifikacija (Two – Factor Authentication) Kada je opcija dvostruke autentifikacije aktivirana – pored unosa podataka za prijavljivanje, neophodno je uneti i dodatni sigurnosni

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da promenim lozinku mog hosting naloga putem Moj Mint servisa?

Lozinku svog hosting naloga možete promeniti prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, Sa desne strane nalazi se blok pod nazivom Informacije, kliknite na Ažuriraj, U sekciji Moj nalog, kliknite na Promeni

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dodam novi kontakt/podnalog?

U okviru Moj Mint korisničkog servisa možete dodati kontakt osobu ukoliko želite da na njenu email adresu stižu obaveštenja o uslugama, računima ili komunikaciji sa korisničkom podrškom. Novi kontakt možete dodati na sledeći način: Ulogujte

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji