Baza znanja > Korisnička podrška > Osnovna pitanja

Želim da jednu od mojih usluga preselim na drugog korisnika. Koja je procedura u tom slučaju?

Procedura prenosa vlasništva nad svim ili pojedinačnim uslugama na drugog korisnika započinje direktnim zahtevom od strane autorizovanog korisnika. U slučaju da je zahtev došao od strane neautorizovane osobe, procedura nije moguća. Ukoliko želite da prenesete

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dobijem novu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili vašu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint, možete zahtevati resetovanje lozinke putem linka: https://moj.mint.rs/pwreset.php Nakon unošenja e-mail adrese koja je nosilac korisničkog naloga, na pomenutu adresu biće vam poslati novi

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako i kome mogu da uputim žalbu (abuse) ili da prijavim zloupotrebu?

Uvek smo otvoreni da saslušamo sve vaše probleme i primedbe, pružimo adekvatan savet i efikasno rešimo problem. Ukoliko imate primedbu ili ste primetili zloupotrebu, kontaktirajte nas slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected]  

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da otvorim novi tiket?

Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak otvaranja tiketa je sledeći: Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis, U bloku Poslednji tiketi koji se nalazi na početnoj strani kliknite na Otvori novi

Saznaj više
Korisnička podrška

Koje vrste podrške pružate?

Zadovoljstvo klijenata je naš primarni zadatak. Naša stručna podrška vam je u svakom momentu na raspolaganju. Ukoliko vam je neophodna pomoć, možete nas kontaktirati na sledeće načine: Slanjem tiketa u okviru korisničkog servisa Moj Mint, Za

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je PIN kod za podršku i ko sve može da koristi ovaj PIN kod?

PIN kod za korisničku podršku predstavlja četvorocifreni broj koji se prosleđuje zajedno sa pristupnim podacima prilikom otvaranja vašeg klijentskog naloga. PIN kod služi za dodatnu verifikaciju prilikom kontaktiranja naše korisničke podrške. Pomoću ovog koda za podršku aplicirate i stičete mogućnost da

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je Moj Mint korisnički servis?

Korisnički servis Moj Mint predstavlja deo našeg sajta na kojem naši korisnici mogu da dobiju informacije o zakupljenim uslugama, predračunima i računima, ali i da kontaktiraju našu korisničku podršku. Takođe, moguće je upravljati svojim profilom, dodavati

Saznaj više
Korisnička podrška

Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?

Naša korisnička podrška funkcioniše isključivo putem ticketing sistema. Ukoliko imate problem korisničku podršku možete kontaktirati na dva načina i to: Slanjem poruke na email [email protected] Kreiranjem tiketa putem korisničkog servisa Moj Mint. Tiket možete kreirati

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji