Baza znanja > Korisnička podrška > Osnovna pitanja

Kako da dobijem novu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili vašu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint, možete zahtevati resetovanje lozinke putem linka: https://moj.mint.rs/pwreset.php Nakon unošenja e-mail adrese koja je nosilac korisničkog naloga, na pomenutu adresu biće vam poslati novi

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da promenim vlasnika hosting usluge. Šta da radim?

Kako biste izvršili promenu vlasništva nad svojom Shared, Reseller ili Cloud VPS hosting uslugom, neophodno je da pošaljete tiket u okviru korisničkog servisa Moj Mint ili pošaljete poruku na e-mail [email protected]  Nakon poslatog tiketa naša

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako i kome mogu da uputim žalbu (abuse) ili da prijavim zloupotrebu?

Uvek smo otvoreni da saslušamo sve vaše probleme i primedbe, pružimo adekvatan savet i efikasno rešimo problem. Ukoliko imate primedbu ili ste primetili zloupotrebu, kontaktirajte nas slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected]  

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da otvorim novi tiket?

Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak otvaranja tiketa je sledeći: Ulogujte se na korisnički servis Moj Mint, U bloku “Poslednji tiketi” koji se nalazi na početnoj strani kliknite na “Otvori novi tiket”,

Saznaj više
Korisnička podrška

Koje vrste podrške pružate?

Zadovoljstvo klijenata je naš primarni zadatak. Naša stručna podrška vam je u svakom momentu na raspolaganju. Ukoliko vam je neophodna pomoć, možete nas kontaktirati na sledeće načine: Slanjem tiketa u okviru korisničkog servisa Moj Mint, Za

Saznaj više
Korisnička podrška

Recite mi nešto o vašoj kompaniji

Mi smo hosting kompanija nastala 2009. godine sa ciljem da pružimo kvalitetan i pouzdan hosting zasnovan na naprednoj infrastrukturi. Naš tim čini mlad i dinamičan tim profesionalca sa dugogodišnjim iskustvom iz oblasti informacionih tehnologija, prodaje, razvoja biznisa

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je PIN kod za podršku i ko sve može da koristi ovaj PIN kod?

PIN kod za korisničku podršku predstavlja četvorocifreni broj koji se prosleđuje zajedno sa pristupnim podacima prilikom otvaranja vašeg klijentskog naloga. PIN kod služi za dodatnu verifikaciju prilikom kontaktiranja naše korisničke podrške. Pomoću ovog koda za podršku aplicirate i stičete mogućnost da

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da ovlastim drugu osobu da pored mene upravlja korisničkim nalogom?

Komunikacija sa našom podrškom omogućena je isključivo osobama koje su vlasnici hosting i korisničkog naloga u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Iz bezbedonosnih razloga, komunikacija sa trećim licima nije moguća. Ukoliko želite da ovlastite drugu

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je Moj Mint korisnički servis?

Korisnički servis Moj Mint predstavlja deo našeg sajta na kojem naši korisnici mogu da dobiju mnoštvo informacija, počev od toga koje sve zakupljene usluge imaju, preko toga kada i šta im pristiže na naplatu, pa

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da izvršim pregled svih usluga koje imam kod vas?

Klikom na link Usluge i servisi,  u oviru korisničkog servisa Moj Mint možete pogledati spisak svih usluga i servisa koje ste zakupili.  U ovom delu klijentske zone je moguće dobiti više informacija o statusu samih usluga, datumu

Saznaj više
Korisnička podrška
  • 1
  • 2

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji