Baza znanja > Prodaja i naplata > Najčešće postavljana pitanja

Da li svoj trenutni hosting paket mogu zameniti sa manjim?

Ukoliko želite da zamenite svoj trenutni hosting paket za niži paket usluga, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint sa zahtevom za prelazak na

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li šaljete spojene predračune za zakup usluga?

Predračuni za plaćanje usluga automatski su generisani iz našeg sistema za svaku uslugu posebno, iz tog razloga, predračuni se na vašu e-mail adresu dostavljaju odvojeno. Na taj način možete odlučiti da li želite da obnovite

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da izvršim promenu podataka za uplatu?

Ukoliko ste prilikom poručivanja naših usluga uneli pogrešne podatke za uplatu ili želite da promenite postojeće podatke možete to učiniti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak promene podataka je sledeći: Ulogujte se na vaš

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da otkažem produženje svojih usluga?

Ukoliko ne želite da produžite svoje usluge, zahtev za gašenje usluge možete inicirati u tri jednostavna koraka pristupom našem korisničkom servisu Moj Mint. U odeljku "Usluge i servisi" kliknite na "Usluge"; Na ekranu će se

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koje načine mogu da platim svoju uslugu?

Svoje usluge možete platiti putem PayPal-a ili opšte uplatnice odlaskom u bilo koju poštu ili banku na osnovu predračuna koji je dostavljen na vašu e-mail adresu. Takođe, uplatu možete izvršiti i putem e-bankinga. Aktivacija usluge

Saznaj više
Prodaja i naplata

Ukoliko sam nezadovoljan uslugom hostinga, da li nudite povraćaj novca?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, vršimo povraćaj novca ukoliko niste zadovoljni uslugom. Razloge za nezadovoljstvo uslugom možete izraziti najkasnije mesec dana od aktivacije hosting usluge slanjem e-maila na [email protected] ili otvaranjem tiketa putem korisničkog

Saznaj više
Prodaja i naplata

Već imam klijentski nalog i zakupljene usluge kako da poručim još neku?

Ukoliko ste već naš korisnik i želite da poručite novu uslugu, to možete učiniti putem našeg sajta. Prilikom poručivanja novih usluga neophodno je da odaberete opciju "Postojeći korisnik"i unesete pristupne podatke za Moj Mint korisnički

Saznaj više
Prodaja i naplata

Želim da promenim podatke koji se vezuju za moju firmu. Šta treba da uradim?

Podatke o vašoj firmi možete ažurirati u bilo kom trenutku. Neophodno je da se ulogujete na Moj Mint korisnički servis i da sa desne strane u bloku “Informacije” kliknete na dugme “Ažuriraj”. Ukoliko ste zaboravili pristupne podatke

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji