Baza znanja > Prodaja i naplata > Osnovna pitanja o naplati

Šta je Centralni registar faktura (CRF)?

Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?

Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U sekciji Navigacija kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će

Saznaj više
Korisnička podrška

Na koji način funkcioniše plaćanje usluga preko PayPal-a?

Ukoliko želite da zakupljene usluge platite putem PayPal-a to možete učiniti prilikom poručivanja novih usluga, odabirom PayPal opcije. Takođe, za plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene usluge, u okviru korisničkog servisa Moj Mint u sekciji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?

Da, u okviru korisničkog servisa Moj Mint možete preuzeti svoj predračun ili račun i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U Navigaciji sa leve strane kliknie na Plaćanja, a potom

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao fizičko lice?

Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu dostavljamo račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez pečata

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao pravno lice?

Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu biće poslat račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez

Saznaj više
Prodaja i naplata

Platio sam transfer domena, ali on nije uspeo. Da li mogu da dobijem novac nazad?

Ukoliko proces transfera domena nije uspeo, a vi ste već izvršili plaćanje usluge transfera, možete odabrati neku od sledećih opcija: uplaćeni novac možete iskoristiti za kupovinu neke od naših usluga po želji, uplaćeni novac se

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koje usluge se odnose predračuni koje sam dobio?

Na svim predračunima koji stižu na vašu e-mail adresu, u delu "Opis", naveden je naziv usluge na koju se odnose. Ukoliko želite da saznate više o svojim aktivnim uslugama i predračunima to možete učiniti pristupom

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji