Baza znanja > Prodaja i naplata > Osnovna pitanja obnovi

Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?

Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li dobijam obaveštenja o isteku svojih usluga?

Da, obaveštenja o isteku svojih usluga dobijate na e-mail adresu naznačenu u vašem nalogu, sledećim redosledom: 21 dan pre isteka vaše usluge, na e-mail adresu biće vam prosleđen predračun za plaćanje 7 dana pre isteka

Saznaj više
Prodaja i naplata

Dobio sam obaveštenje da mi je hosting nalog suspendovan zbog neizmirenog dugovanja, šta da uradim kako bi moja usluga postala što pre aktivna?

Ukoliko niste izvršili uplatu po predračunu do datuma isteka usluge, vaša usluga će biti suspenovana. Sve što je neophodno da uradite kako bi vaša usluga bila ponovo aktivna jeste da u roku od 7 dana

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da obnovim svoj nacionalni internet domen koji je istekao?

Registracija i obnova nacionalnih domena definisana je opštim uslovima o registraciji naziva nacionalnih internet domena donetih od strane RNIDS-a. Ukoliko ne obnovite domen do datuma isteka, naziv domena prestaje da bude aktivan. Obnovu domena možete

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da obnovim svoju uslugu?

Obnova usluge moguća je po dobijanju predračuna koji se šalje na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka zakupljene usluge. Ukoliko ne izmirite dugovanje po predračunu na vašu e-mail adresu biće prosleđen podsetnik za plaćanje

Saznaj više
Prodaja i naplata

Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?

Bekap vaših podataka se čuva na našim serverima do mesec dana od datuma suspenzije usluge. Nakon tog perioda, moguće je da vaši podaci više ne postoje i u tom slučaju neophodno je da kontaktirate našu

Saznaj više
Prodaja i naplata

Uplatio sam novac za zakup/obnovu hosting usluge, kada će moj hosting nalog postati aktivan?

Vaša zakupljena usluga će biti aktivirana po evidenciji uplate od strane našeg sistema. Ukoliko ste zajedno sa hosting uslugom zakupili i domen, vaša usluga će takođe biti aktivirana po plaćanju, ali biće dostupna nakon što

Saznaj više
Prodaja i naplata

Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?

Obaveštenja o neizmirenom dugovanju po predračunu šalju se nedelju dana (7 dana) pre isteka zakupljene usluge.  Ukoliko ste u međuvremenu izvršili uplatu, a na vašu e-mail adresu je stigao podsetnik za plaćanje – razlozi mogu

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da obnovim svoj internacionalni domen koji je istekao?

Obnova internacionalnih domena definisana je opštim uslovima o registraciji Internet domena od strane našeg nadprovajdera. Internacionalni domen možete obnoviti po redovnoj ceni i proceduri u periodu od 27 dana od dana isteka domena. Ukoliko ne

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji