Baza znanja > Prodaja i naplata > Najčešće postavljana pitanja > Želim da promenim podatke koji se vezuju za moju firmu. Šta treba da uradim?

Želim da promenim podatke koji se vezuju za moju firmu. Šta treba da uradim?

Podatke o vašoj firmi možete ažurirati u bilo kom trenutku. Neophodno je da se ulogujete na Moj Mint korisnički servis i da sa desne strane u bloku “Informacije” kliknete na dugme “Ažuriraj”. Ukoliko ste zaboravili pristupne podatke za korisnički servis, iste možete ponovo generisati preko forme za zaboravljenu lozinku.

U slučaju da ste pravno lice i želite da promenite podatke koji se tiču imena i prezimena nosioca klijentskog naloga ili Naziv firme neophodno je da kontaktirate korisničku podršku na e-mail [email protected] ili otvorite tiket u okviru korisničkog servisa Moj Mint i u svom zahtevu navedete informacije koje želite da promenite.

Ukoliko je na vašu e-mail adresu poslat predračun/račun sa starim poslovnim podacima, po izvršenoj zameni podataka na profilu, predračun/račun sa novim podacima možete pronaći putem korisničkog servisa Moj Mint i u sekciji Plaćanja – Računi i predračuni klikom na odabrani račun ili predračun zahtevati štampanje ili preuzimanje odabrane stavke.

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji