Live Chat – novi kanal komunikacije

Novembar 2020. godine je za Mint Hosting mesec u kom predstavljamo novine na kojima smo radili u proteklom periodu. Već je bilo reči o novoj usluzi hostinga 100% optimizovanog za WordPress, kao i unapređenju postojećih usluga, o čemu je već bilo reči u blog članku koji govori o novom portfoliju hosting usluga.

Pored brige o uslugama, nismo zaboravili i na još jedan bitan segment, a to je komunikacija sa našim postojećim korisnicima, ali i onima koji žele da se informišu o uslugama iz Mint Hosting ponude.

Iz tog razloga, odlučili smo da uvedemo novi kanal komunikacije. Pored ticketing sistema, info telefona i email-a, od 1. novembra svi koji žele da saznaju nešto više ili dobiju pomoć moći će to da urade i putem Live Chat-a. Današnji korisnici digitalnih usluga žele da saznaju informacije koje žele u što realnijem vremenu, bez mnogo čekanja. Live chat omogućava upravo to, neposrednu i direktnu komunikaciju sa nama, uz mogućnost da u kratkom vremenskom periodu saznaju informacije o različitim aspektima usluge koja ih zanima.

Ukoliko ste već naš korisnik Live Chat kao kanal komunikacije možete koristiti za sve informacije o uslugama u našem portfoliju ili postaviti pitanje koje se odnosi na uslugu koju trenutno koristite. Ukoliko su pitanja tehničkog ili računovodstvenog karaktera, neophodno je da se verifikujete kao već postojeći korisnik.

Na ovaj način, želimo da mogućnost bilo kakve zloupotrebe svedemo na minimum i budemo u potpunosti sigurni da je osoba sa druge strane Live Chat-a zaista osoba koja je i vlasnik naloga.

Sam proces verifikacije na Live Chat kanalu je veoma jednostavan. Potrebno je da agentu dostavite email adresu sa kojom ste registrovali nalog i PIN za podršku koji možete pronaći u okviru vašeg Moj Mint korisničkog servisa. Više o PIN-u za podršku možete videti ovde.


Live Chat kao kanal komunikacije biće dostupan radnim danima od 09-17h. U periodima van radnog vremena, agenti neće biti dostupni, ali u svakom momentu možete postaviti pitanje koje će biti arhivirano i pretvoreno u tiket. Odgovor na svoj upit dobićete u najkraćem mogućem periodu na email adresu koju ste uneli prilikom prijave na Live Chat.

Ostavi komentar