Baza znanja > Korisnička podrška

Kako mogu da aktiviram dvostruku autentifikaciju ?

Dvostruka autentifikacija (Two – Factor Authentication) ili skraćeno 2FA je dodatni sloj bezbednosti za Vaš korisnički nalog, koji pored korisničkog imena i lozinke za uspešnu prijavu zahteva i dodatni sigurnosni kod. Dvostruku autentifikaciju možete aktivirati

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako funkcioniše Live Chat i koje informacije pruža?

Live Chat kao kanal komunikacije je dostupan radnim danima od 09-17h. Pristup ovom kanalu komunikacije se vrši na našem sajtu a već postojećim korisnicima je dostupan i u okviru Moj Mint korisničkog servisa. Ovaj kanal

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da jednu od mojih usluga preselim na drugog korisnika. Koja je procedura u tom slučaju?

Procedura prenosa vlasništva nad svim ili pojedinačnim uslugama na drugog korisnika započinje direktnim zahtevom od strane autorizovanog korisnika. U slučaju da je zahtev došao od strane neautorizovane osobe, procedura nije moguća. Ukoliko želite da prenesete

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dodam ili obrišem DNS zonu domena putem Moj Mint korisničkog servisa?

Brisanje postojećih i dodavanje novih DNS zona možete izvršiti prateći sledeće korake: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Upravljanje DNS zonama, Pojaviće vam se lista domena čijim

Saznaj više
Korisnička podrška

Ne mogu da nađem email poruku koju ste mi poslali, šta da radim?

U slučaju da u svom email sandučetu ne možete da pronađete poruku koja vam je poslata sa naše strane, listu svih poslatih email poruka možete pogledati u okviru svog profila na korisničkom servisu Moj Mint,

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da zaštitim moj Moj Mint nalog?

Moj Mint korisnički portal svojim korisnicima pruža mogućnost dodatnog podešavanja bezbednosti: Dvostruka autentifikacija (Two – Factor Authentication) Kada je opcija dvostruke autentifikacije aktivirana – pored unosa podataka za prijavljivanje, neophodno je uneti i dodatni sigurnosni

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da promenim lozinku mog naloga na Moj Mint servisu?

Lozinku svog korisničkog naloga možete promeniti prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U sekciji Podaci o nalogu, kliknite na Ažuriraj nalog, U sekciji Moj nalog, kliknite na Promeni lozinku, Upišite vašu

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dodam novi kontakt/podnalog?

U okviru Moj Mint korisničkog servisa možete izvršiti dodavanje kontakt osobe ukoliko želite da primaju obaveštenja o uslugama, računima, upravljaju podešavanjima usluga ili da ih ovlastite za komunikaciju sa korisničkom podrškom. U zavisnosti od željenog

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da izvršim ažuriranje svog profila?

U okviru korisničkog servisa Moj Mint možete brzo i lako ažurirati podatke o svom nalogu. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U bloku Podaci o nalogu, kliknite na Ažuriraj nalog, Upišite podatke koje želite

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dobijem novu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili vašu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint, možete zahtevati resetovanje lozinke putem linka: https://moj.mint.rs/pwreset.php Nakon unošenja e-mail adrese koja je nosilac korisničkog naloga i klikom na dugme Pošalji, na

Saznaj više
Korisnička podrška
  • 1
  • 2

Mint Hosting je član Enartia

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji