Baza znanja > Kako da povežem Business Mailbox nalog na svoj uređaj?

Kako da povežem Business Mailbox nalog na svoj uređaj?

Naloge kreirane u okviru Business Mailbox usluge možete koristiti na svim e-mail klijentima preko IMAP ili POP3 protokola, kao i direktnim pristupom preko SoGo Webmaila.

Dodatno, podržani su svi klijenti za mobilne uređaje i tablete.

Za povezivanje će Vam pored punog naziva e-mail naloga i odgovarajuće lozinke biti potrebni sledeći podaci:

Dolazne poruke:

Adresa servera: Ova informacija se nalazi u poruci “Obaveštenje o Vašoj Business Mailbox usluzi”
Tip protokola i port: IMAP, port: 993 / POP3, port: 995
Tip enkripcije: SSL

Odlazne poruke:

Adresa servera: Ova informacija se nalazi u poruci “Obaveštenje o Vašoj Business Mailbox usluzi”
Tip enkripcije: SSL
SMTP Port: 465

Da li vam je ovaj članak pomogao?

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji
mint logo
Polisa Privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.

Više informacija o polisi privatnosti možete pronaći na sledećoj strani.