Baza znanja
Da li postoji ograničenje u veličini datoteke u prilogu koji se može poslati?
Maksimalna veličina datoteke koja može biti poslata kao prilog je 50 MB. Za veličinu primljenih email poruka ne postoji ograničenje.
Kako mogu da postavim svoj sajt na hosting?
Postavljanje sajta na hosting nalog moguće je obaviti na dva načina: Putem File Manager-a u okviru cPanel-a Preko FTP klijenta Podizanje fajlova putem opcije File Manager Ulogujte se u svoj cPanel nalog, U polje za
Kako da dodam novi e-mail nalog?
Novi e-mail nalog možete dodati ukoliko ste ulogovani kao domain admin i to na sledeći način: Ulogujte se u kontrolni panel ( potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi ), Kliknite na karticu
WordPress aplikacija ne šalje e-mail. Šta da radim?
Za slanje e-mail obaveštenje kroz WordPress aplikacije potrebno je da koristite SMTP autentifikaciju. Nju možete postići instaliranjem i konfiguracijom odgovarajućeg SMTP dodatka a preporučujemo dodatak Easy WP SMTP. Više o ovom dodatku možete saznati ovde.
Vodič za korišćenje WordPress paketa
Prvi koraci Nakon aktivacije usluge dobijate obaveštenje koje nosi naziv “Informacije o Vašem WordPress hosting nalogu”. Ovo obaveštenje u sebi pored osnovnih informacije o usluzi sadrži pristupne parametre za logovanje na cPanel. Uz pomoć cPanela
Kako da povežem Business Mailbox nalog na svoj uređaj?
Naloge kreirane u okviru Business Mailbox usluge možete koristiti na svim e-mail klijentima preko IMAP ili POP3 protokola, kao i direktnim pristupom preko SoGo Webmaila. Dodatno, podržani su svi klijenti za mobilne uređaje i tablete.
Kako da podesim domen za Business Mailbox uslugu?
Napomena: Prilikom kupovine WordPress paketa, Mailbox usluga je već automatski konfigurisana. Dodatno, ukoliko ste domen zakupili kod nas možete preskočiti korake ispod jer ćemo konfiguraciju domena mi izvršiti. Konfiguracija domena Za samostalnu konfiguraciju domena za
Kako da pošaljem Change Request?
U okviru Managed usluge, potrebnu izmenu na serveru ili bilo kakvu asistenciju sa naše strane možete ostvariti kontaktiranjem naše podrške. Jednostavno pošaljite zahtev za promenom ( Change Request ) otvaranjem tiketa putem Moj Mint korisničkog
WordPress aplikacija ne šalje e-mail. Šta da radim?
Za slanje e-mail obaveštenje kroz WordPress aplikacije potrebno je da koristite SMTP autentifikaciju. Nju možete postići instaliranjem i konfiguracijom odgovarajućeg SMTP dodatka a toplo preporučujemo dodatak Easy WP SMTP. Više o ovom dodatku možete saznati
Kako da promenim adresu na koju mi stiže bezbednosni izveštaj?
Ukoliko iz nekog razloga ne želite da se bezbednosni izveštaj prosleđuje na e-mail adresu sa kojom ste registrovali korisnički nalog, istu možete zameniti ili potpuno ugasiti slanje izveštaja ( što nikako ne preporučujemo ). Jednostavno,