Baza znanja

Da li mogu samostalno da aktiviram WhoisGuard (Zaštita identiteta)?

Uslugu WhoisGuard možete aktivirati samostalno putem korisničkog servisa Moj Mint na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, Sa leve strane, u sekciji Navigacija odaberite Domeni, a potom Moji domeni, Kliknite na ikonicu

Saznaj više
Domeni

Kako funkcioniše proces migracije hosting naloga sa drugog provajdera?

Migracija sajta sa jednog provajdera na drugi predstavlja proces fizičkog migriranja fajlova, e-mail poruka i baza podataka na naše servere. Neophodni uslovi za migraciju Kako bi se migracija hosting naloga mogla obaviti – neophodno je:

Saznaj više
Shared Hosting

Imam promo kod za vaše usluge, kako mogu da ga iskoristim?

Promo kod možete iskoristiti prilikom poručivanja novih ili obnove postojećih usluga. U odeljku “Provera i završetak” u našoj formi poručivanja unesite promo kod u polje označeno za unos koda. Nakon klika na dugme “Proveri promotivni

Saznaj više

Želim da pređem na viši paket usluge, kako to da izvedem?

Prelazak na viši paket usluge vrši se na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint U navigaciji sa leve strane kliknite na Usluge, a potom na Usluge i servisi Kliknite na uslugu za

Saznaj više
Shared Hosting

Sta je Centralni registar faktura (CRF)?

Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?

Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun

Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, neophodno je da posetite Moj Mint korisnički servis i u sekciji Plaćanja – Računi i predračuni klikom na odabrani predračun pri dnu će vam se pojaviti opcija Odaberite metod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Gde mogu da vidim cene Mint usluga?

U nastavku se nalaze cene Mint hosting usluga po tipu: Shared hosting – klikni ovde Reseller hosting – klikni ovde Business e-mail hosting – klikni ovde Registracija domena – klikni ovde SSL Sertifikati – klikni

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koji način funkcioniše plaćanje usluga preko PayPal-a?

Ukoliko želite da zakupljene usluge platite putem PayPal-a to možete učiniti prilikom poručivanja novih usluga, odabirom PayPal opcije. Takođe, za plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene usluge, u okviru korisničkog servisa Moj Mint u sekciji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da dobijem novu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili vašu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint, možete zahtevati resetovanje lozinke putem linka: https://moj.mint.rs/pwreset.php Nakon unošenja e-mail adrese koja je nosilac korisničkog naloga, na pomenutu adresu biće vam poslati novi

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji