Baza znanja

Kako da dodam novi e-mail nalog?

Novi e-mail nalog možete dodati ukoliko ste ulogovani kao domain admin i to na sledeći način: Ulogujte se u kontrolni panel ( potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi ), Kliknite na karticu

Saznaj više
Business Mailbox

WordPress aplikacija ne šalje e-mail. Šta da radim?

Za slanje e-mail obaveštenje kroz WordPress aplikacije potrebno je da koristite SMTP autentifikaciju. Nju možete postići instaliranjem i konfiguracijom odgovarajućeg SMTP dodatka a preporučujemo dodatak Easy WP SMTP. Više o ovom dodatku možete saznati ovde.

Saznaj više
WordPress Hosting

Vodič za korišćenje WordPress paketa

Prvi koraci Nakon aktivacije usluge dobijate obaveštenje koje nosi naziv “Informacije o Vašem WordPress hosting nalogu”. Ovo obaveštenje u sebi pored osnovnih informacije o usluzi sadrži pristupne parametre za logovanje na cPanel. Uz pomoć cPanela

Saznaj više
WordPress Hosting

Kako da povežem Business Mailbox nalog na svoj uređaj?

Naloge kreirane u okviru Business Mailbox usluge možete koristiti na svim e-mail klijentima preko IMAP ili POP3 protokola, kao i direktnim pristupom preko SoGo Webmaila. Dodatno, podržani su svi klijenti za mobilne uređaje i tablete.

Saznaj više
Business Mailbox

Kako da podesim domen za Business Mailbox uslugu?

Napomena: Prilikom kupovine WordPress paketa, Mailbox usluga je već automatski konfigurisana. Dodatno, ukoliko ste domen zakupili kod nas možete preskočiti korake ispod jer ćemo konfiguraciju domena mi izvršiti. Konfiguracija domena Za samostalnu konfiguraciju domena za

Saznaj više

Kako da pošaljem Change Request?

U okviru Managed usluge, potrebnu izmenu na serveru ili bilo kakvu asistenciju sa naše strane možete ostvariti kontaktiranjem naše podrške. Jednostavno pošaljite zahtev za promenom ( Change Request ) otvaranjem tiketa putem Moj Mint korisničkog

Saznaj više
Managed VPS Serveri

WordPress aplikacija ne šalje e-mail. Šta da radim?

Za slanje e-mail obaveštenje kroz WordPress aplikacije potrebno je da koristite SMTP autentifikaciju. Nju možete postići instaliranjem i konfiguracijom odgovarajućeg SMTP dodatka a toplo preporučujemo dodatak Easy WP SMTP. Više o ovom dodatku možete saznati

Saznaj više
WordPress Hosting

Kako da promenim adresu na koju mi stiže bezbednosni izveštaj?

Ukoliko iz nekog razloga ne želite da se bezbednosni izveštaj prosleđuje na e-mail adresu sa kojom ste registrovali korisnički nalog, istu možete zameniti ili potpuno ugasiti slanje izveštaja ( što nikako ne preporučujemo ). Jednostavno,

Saznaj više
WordPress Hosting

Kako mogu da upravljam Client Side Lock opcijom?

Bezbednosna funkcionalnost Client Side Lock  je podrazumevano onemogućena. Njenu aktivaciju ili deaktivaciju po potrebi možete izvršiti u okviru moj Mint korisničkog servisa i to na sledeći način: Ulogujte se u svoj Moj Mint nalog. U

Saznaj više
Domeni

Kako mogu da aktiviram dvostruku autentifikaciju ?

Dvostruka autentifikacija (Two – Factor Authentication) ili skraćeno 2FA je dodatni sloj bezbednosti za Vaš korisnički nalog, koji pored korisničkog imena i lozinke za uspešnu prijavu zahteva i dodatni sigurnosni kod. Dvostruku autentifikaciju možete aktivirati

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Hosting je član Enartia

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji