Kako mogu da podesim SPAM filter?
Spam filter funkcioniše po principu pravila i sprovodi testove koji se primenjuju na e-mail poruke. Svako pravilo sa sobom nosi određeni broj poena koji određuju da li se e-mail poruka može okarakterisati kao spam ili ne.
Podešavanje i upravljanje SPAM filterima moguće je u okviru korisničkog profila i to na sledeći način:
- Ulogujte se u kontrolni panel ( potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi ),
- Kliknite na Spam filter,
- Podesite Spam skalu pri čemu treba voditi računa o prikazanim bojama gde:
- Zelena znači da poruka nije spam
- Žuta boja znači da poruka može biti okarakterisana kao spam i prebačena u Junk folder
- Crvena boja sa druge strane poruku označava kao spam na osnovu čega je server odbacuje
- Nakon podešavanja skale kliknite na Save changes
- Ukoliko želite da Spam filter vratite na prethodna podešavanja postavljena od strane servera kliknite na Reset to server deafult.