Baza znanja > Korisnička podrška > Moj Mint korisnički servis > Ne mogu da nađem email poruku koju ste mi poslali, šta da radim?

Ne mogu da nađem email poruku koju ste mi poslali, šta da radim?

U slučaju da u svom email sandučetu ne možete da pronađete poruku koja vam je poslata sa naše strane, listu svih poslatih email poruka možete pogledati u okviru svog profila na korisničkom servisu Moj Mint, i to na sledeći način:

  1. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis,
  2. U sekciji Informacije, kliknite na Ažuriraj,
  3. U sekciji Moj nalog, kliknite na Poslate email poruke,
  4. Pojaviće vam se lista svih poslatih email poruka od strane Mint Hostinga,
  5. Klikom na Pogledaj poruku možete pogledati sadržaj poruke.

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji