Baza znanja > Shared Hosting > Bezbednost > Dobio sam obaveštenje da mi je usluga suspendovana zbog hakovanog sajta. Šta da radim?

Dobio sam obaveštenje da mi je usluga suspendovana zbog hakovanog sajta. Šta da radim?

Često se dešava da sajtovi korisnika budu uhakovani i to najčešće zbog sigurnosnih propusta u CMS platformi ili u nekom od dodataka koji su instalirani. Ovakvi propusti su meta hakerskih napada i dovode do ubacivanja malicioznog koda od strane napadača koji može da se iskoristi za razne aktivnosti, poput slanja velike količine spam poruka, podizanju botnet mreže i drugih.

Kako bi sprečili zloupotrebu naših resursa, ali i zaštitili druge korisnike, kompromitovani nalog biva momentalno suspendovan jer krše Uslove korišćenja hosting usluga. U tom slučaju, dobijate obaveštenje o suspenziji sa jasno naznačenim razlogom i vaša hosting usluga više nije dostupna.

Zarad rešavanja problema, vaš nalog biva prebačen na drugu lokaciju na kojoj možete da izvršite proveru sadržaja naloga, brisanje malicioznih fajlova kao i da ažurirate vaš CMS i instalirane dodatke. Nakon što je vaš sajt adekvatno obezbeđen, a hosting nalog očišćen od problematičnog koda, sav sadržaj biva prebačen na hosting server na kojem se nalazi vaša usluga, a nalog, zatim, biva ponovo aktiviran.

U narednih 48 časova od momenta reaktivacije naloga vršimo pojačani monitoring vaše usluge kako bi se osigurali da se problem neće ponoviti.

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji