Baza znanja > Korisnička podrška > Moj Mint korisnički servis > Kako da dodam novi kontakt/podnalog?

Kako da dodam novi kontakt/podnalog?

U okviru Moj Mint korisničkog servisa možete dodati kontakt osobu ukoliko želite da na njenu email adresu stižu obaveštenja o uslugama, računima ili komunikaciji sa korisničkom podrškom.

Novi kontakt možete dodati na sledeći način:

  1. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis ,
  2. Sa desne strane nalazi se blok pod nazivom Informacije, kliknite na Ažuriraj.
  3. U sekciji Moj nalog, kliknite na Kontakti/podnalozi.
  4. Upišite podatke kontakt osobe (ime i prezime, email adresa, broj telefona, adresa, grad i poštanski broj),
  5. Podesite email podešavanja:
    1. Opšte poruke – obaveštenja, generisanje nove šifre
    2. Poruke o proizvodima – detalji porudžbine, pozdravne poruke, itd..
    3. Poruke o domenima – obnova domena, potvrda registracije, itd..
    4. Poruke o računima – računi i predračuni
    5. Poruke od podrške – obaveštenja o odgovorima na vaše upite iz sistema za tehničku podršku
  6. Kliknite na Sačuvaj izmene.

Napomena: Ukoliko želite da kreirate novi podnalog sa posebnom prijavom, prilikom dodavanja novog kontakta, označite polje Novi nalog sa posebnom prijavom.

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji