Kako da testiram kompatibilnost drugih dodataka i tema sa LiteSpeed Cache dodatkom?
Testiranje kompatibilnosti je bitno za performanse i punu fukncionalnost vašeg sajta.
Nezavisno od okruženja u kojem testirate, bilo da je testno okruženje ili je produkcija, prvo je potrebno da se uverite da je LiteSpeed Cache dodatak u potpunosti funkcionalan. Sledeći korak jeste da tema uz koju testirate dodatak bude kompatibilna sa LiteSpeed Cache dodatkom. Ukoliko niste sigurni uvek možete da vratite na podrazumevanu WordPress temu.
To radite na sledeći način:
- Ulogujte se na vašu WordPress instalaciju,
- U meniju sa leve strane odaberite opciju Plugins,
- Otvoriće vam se pregled svih instaliranih dodataka,
- Otvorite polje Bulk Actions i odaberite Deactivate,
- Kliknite na kockicu ispod kojom obeležavate sve dodatke i pronađite LiteSpeed Cache i vaš željeni dodatak i uklonite štrikl iz kvadratića koji stoji uz oba dodatka.
Napomena: Ukoliko testirate kompatibilnost teme, potrebno je samo da uz aktivnu željenu temu ostavite aktivan LiteSpeed Cache dodatak. - Kliknite na dugme Apply.
Ovime ste isključili sve osim vašeg željenog i LiteSpeed Cache dodatka. Sledeći korak jeste čišćenje keša:
- U okviru vaše WordPress instalacije odaberite LiteSpeed Cache dodatak u meniju sa leve strane,
- Kliknite na opciju Toolbox -> Purge,
- Kliknite na opciju Purge all.
Izvršite testiranje vaše stranice i dodatka ili teme, u zavisnosti od toga kako koristite željeni dodatak i koje su mu funkcionalnosti. Prođite kroz najčešće kretanje po stranici i nakon svakog koraka proverite da li dodatak ili tema rade kako treba. Pored toga, proverite da li su odgovarajuće stranice pravilno keširane.
Ako je cilj dodatka da manipuliše osetljivim informacijama, dva puta izvršite korake: jednom kao prijavljeni korisnik i jednom u režimu bez arhiviranja. Kada vaš sajt posetite anonimno, budite sigurni da ne vidite nikakve privatne informacije iz prethodne prijavljene sesije.
Ukoliko sve radi zadovoljavajuće, aktivirajte i ostale dodatke.
Ukoliko naiđete na ikakvu poteškoću, savet je da to zabeležite i potencijalnu pomoć pronađete na forumu podrške za LiteSpeed Cache dodatak na sledećem linku.
Prilikom kontaktiranja podrške za LiteSpeed Cache dodatak savetuje se da se uz problem prosledi izveštaj sa trenutnom konfiguracijom. Ovaj izveštaj možete pronaći na sledećoj putanji:
- Ulogujte se u vašu WordPress instalaciju,
- U meniju sa leve strane odaberite LiteSpeed Cache dodatak,
- Odaberite opciju Toolbox ->Report,
- Kliknite na Send to LiteSpeed i sačuvajte Report Number, na osnovu kojeg ćete na forumu povezati vaš problem sa konkretnim izveštajem.