Baza znanja > Koje vrste podrške pružate?

Koje vrste podrške pružate?

Zadovoljstvo klijenata je naš primarni zadatak.

Naša stručna podrška vam je u svakom momentu na raspolaganju.

Ukoliko vam je neophodna pomoć, možete nas kontaktirati na sledeće načine:

  1. Slanjem tiketa u okviru korisničkog servisa Moj Mint,
  2. Pokretanjem Live Chat konverzacije na našoj web stranici,
  3. Za pitanja vezana za podršku slanjem poruke na e-mail: [email protected],
  4. Za pitanja vezana za prodaju, naplatu i račune slanjem poruke na e-mail: [email protected].

Ukoliko imate pitanja koja su vezana za naše usluge, sve informacije možete saznati pozivom na INFO telefon: +381 (11) 45 41 797.

INFO telefon i Live Chat dostupni su radnim danima od 9 – 17h.

Ticketing podrška dostupna je 24 časa dnevno. Van standardnog radnog vremena i vikendom se vrši procesiranje samo onih tiketa nastalih zbog tehničkih problema sa uslugom.

Da li vam je ovaj članak pomogao?

Mint Hosting je član Enartia

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji