Koje vrste podrške pružate?
Zadovoljstvo klijenata je naš primarni zadatak.
Naša stručna podrška vam je u svakom momentu na raspolaganju.
Ukoliko vam je neophodna pomoć, možete nas kontaktirati na sledeće načine:
- Slanjem tiketa u okviru korisničkog servisa Moj Mint,
- Pokretanjem Live Chat konverzacije na našoj web stranici,
- Za pitanja vezana za podršku slanjem poruke na e-mail: [email protected],
- Za pitanja vezana za prodaju, naplatu i račune slanjem poruke na e-mail: [email protected].
Ukoliko imate pitanja koja su vezana za naše usluge, sve informacije možete saznati pozivom na INFO telefon: +381 (11) 45 41 797.
INFO telefon i Live Chat dostupni su radnim danima od 9 – 17h.
Ticketing podrška dostupna je 24 časa dnevno. Van standardnog radnog vremena i vikendom se vrši procesiranje samo onih tiketa nastalih zbog tehničkih problema sa uslugom.