Koji nivoi pristupa Business E-mail usluzi postoje?
U okviru Business e-mail usluge postoje dva nivoa pristupa:
- Administratorski
- Korisnički
Administratorski pristup usluzi ima osoba u okviru organizacije koja je ili vlasnik usluge ili je zadužena za upravljanje uslugom. Admin ima sledeća prava:
- Kreiranje, menjanje i brisanje e-mail naloga (Mailboxes)
- Kreiranje i podešavanje resursa (Resources)
- Kreiranje aliasa
- Sinhronizacija lokalnog e-mail naloga na udaljenu lokaciju (Sync Jobs)
- Podešavanje e-mail filtera
- Prosleđivanje e-mail poruka
Korisnički pristup usluzi imaju osobe u okviru organizacije koje pristupaju i koriste e-mail naloge.
Korisnici imaju pristup svom korisničkom nalogu i webmail-u. U okviru korisničkog naloga mogu videti detalje o svom e-mail nalogu, promeniti lozinku ili pogledati uputstva za podešavanje e-mail naloga na različitim platformama. Pored toga, korisnici mogu da kreiraju privremeni e-mail alias, da podese spam filter i sinhronizuju lokalni e-mail nalog sa udaljenom lokacijom.