Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?
Mint Hosting ne garantuje postojanje rezervne kopije podataka nakon terminacije usluge.
Ukoliko želite da vratite svoje podatke nakon perioda terminacije, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku koja će proveriti da li vaš bekap postoji na našim serverima.
Ukoliko naša podrška utvrdi da bekap postoji, postoji mogućnost ponovne reaktivacije naloga i vraćanje bekapa. Reaktivacija naloga i povraćaj bekapa se naplaćuju u skladu sa našim cenovnikom koji možete videti na ovom linku. Za sve dodatne informacije o ponovnoj aktivaciji usluge i pripadajućim troškovima molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint.
U slučaju da ste korisnik usluge Bekap Plus ponovna reaktivacija naloga i povraćaj bekapa je besplatan.
Napomena: Informacije navedene iznad odnose se na uslugu Shared hostinga.