Baza znanja > Prodaja i naplata > Osnovna pitanja obnovi > Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?

Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?

Bekap vaših podataka se čuva na našim serverima do mesec dana od datuma suspenzije usluge.

Nakon tog perioda, moguće je da vaši podaci više ne postoje i u tom slučaju neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku koja će proveriti da li vaš bekap postoji na našim serverima.

Ukoliko naša podrška utvrdi da bekap postoji, postoji mogućnost ponovne reaktivacije naloga i vraćanje bekapa. Reaktivacija naloga i povraćaj bekapa se naplaćuju u skladu sa našim cenovnikom koji možete videti na ovom linku.

Za sve dodatne informacije o ponovnoj aktivaciji usluge i pripadajućim troškovima molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint.

Napomena: Informacije navedene iznad odnose se na usluge Shared i Reseller hostinga.

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji