Moji saradnici se žale da poruke koje dobijaju od mene završavaju u spamu. Šta da radim?
Mi svakodnevno vršimo proveru reputacije naših IP adresa kako bi obezbedili nesmetanu razmenu e-mail poruka. Ukoliko je vaš e-mail završio u spam folderu najčešći razlozi za to mogu biti sledeći:
- vaš domen se nalazi na crnoj listi (RBL),
- koristili ste velika slova u naslovu e-maila,
- pokušali ste slanje prevelikih fajlova (attachment).
Ukoliko primetite da vaši e-mailovi završavaju u spam folderu, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili otvorite tiket putem korisničkog servisa Moj Mint i u svom zahtevu dostavite sledeće informacije:
- nazive (subject) e-mailova koji završavaju u spam folderu,
- e-mail adrese na koje su slate poruke,
- primere poruka sa greškom (ERROR messages), ukoliko postoje.