Baza znanja > Shared Hosting > E-mail > Moji saradnici se žale da poruke koje dobijaju od mene završavaju u spamu. Šta da radim?

Moji saradnici se žale da poruke koje dobijaju od mene završavaju u spamu. Šta da radim?

Mi svakodnevno vršimo proveru reputacije naših IP adresa kako bi obezbedili nesmetanu razmenu e-mail poruka. Ukoliko je vaš e-mail završio u spam folderu najčešći razlozi za to mogu biti sledeći:

  • vaš domen se nalazi na crnoj listi (RBL),
  • koristili ste velika slova u naslovu e-maila,
  • pokušali ste slanje prevelikih fajlova (attachment).

Ukoliko primetite da vaši e-mailovi završavaju u spam folderu, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili otvorite tiket putem korisničkog servisa Moj Mint i u svom zahtevu dostavite sledeće informacije:

  • nazive (subject) e-mailova koji završavaju u spam folderu,
  • e-mail adrese na koje su slate poruke,
  • primere poruka sa greškom (ERROR messages), ukoliko postoje.

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji