Ne mogu da pristupim svom sajtu i dobijam poruku da sam blokiran. Šta se dešava?
Naš sigurnosni sistem je detektovao nedozvoljene operacije na vašem nalogu, te je u cilju zaštite naloga od napada malicioznim kodom i zloupotreba druge vrste izvršio blokadu vaše IP adrese.
Najčešće, reč je o sledećim aktivnostima:
- pogrešno ukucana lozinka za cPanel (u više navrata),
- više pokušaja pristupa e-mail nalozima sa pogrešnim šiframa,
- aktiviranje ModSecurity zaštite zbog prisustva virusa na vašem računaru, ili nekog skripta u kodu koji se izvršava. Ukoliko pregledom vašeg sajta i računara utvrdite da je sve bezbedno, u okviru cPanela i opcije ModSecurity možete isključiti ovu opciju kako biste dalje istražili razlog banovanja IP adrese.
IP adresu možete odblokirati na dva načina:
1. klikom na dugme “Odblokiraj me” u prozoru koji vas obaveštava da vam je IP adresa blokirana, ili
2. putem Moj Mint korisničkog servisa. Nakon prijave na korisnički servis neophodno je kliknuti na polje Navigacija, potom Podrška i zatim kliknuti na Odblokiraj IP adresu.
Ukoliko je potrebno, vašu IP adresu možete saznati na Web adresi www.mint.rs/podrska/ip/
U slučaju da IP adresa nije odblokirana, molimo vas da pošaljete e-mail na [email protected] ili kontaktirate tehinčku podršku putem korisničkog servisa Moj Mint.