Baza znanja > Shared Hosting > Bezbednost > Ne mogu da pristupim svom sajtu i dobijam poruku da sam blokiran. Šta se dešava?

Ne mogu da pristupim svom sajtu i dobijam poruku da sam blokiran. Šta se dešava?

Naš sigurnosni sistem je detektovao nedozvoljene operacije na vašem nalogu, te je u cilju zaštite naloga od napada malicioznim kodom i zloupotreba druge vrste izvršio blokadu vaše IP adrese.

Najčešće, reč je o sledećim aktivnostima:

  • pogrešno ukucana lozinka za cPanel (u više navrata),
  • više pokušaja pristupa e-mail nalozima sa pogrešnim šiframa,
  • aktiviranje ModSecurity zaštite zbog prisustva virusa na vašem računaru, ili nekog skripta u kodu koji se izvršava. Ukoliko pregledom vašeg sajta i računara utvrdite da je sve bezbedno, u okviru cPanela i opcije ModSecurity možete isključiti ovu opciju kako biste dalje istražili razlog banovanja IP adrese.

IP adresu možete odblokirati na dva načina:

1.  klikom na dugme "Odblokiraj me" u prozoru koji vas obaveštava da vam je IP adresa blokirana, ili

2. putem Moj Mint korisničkog servisa. Nakon prijave na korisnički servis neophodno je kliknuti na polje Navigacija, potom Podrška i zatim kliknuti na Odblokiraj IP adresu.

Ukoliko je potrebno, vašu IP adresu možete saznati na Web adresi www.mint.rs/podrska/ip/

U slučaju da IP adresa nije odblokirana, molimo vas da pošaljete e-mail na [email protected] ili kontaktirate tehinčku podršku putem korisničkog servisa Moj Mint.

 

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji