Nisam dobio e-mail sa uputstvima i pristupnim podacima. Kako da dođem do tih informacija?
Po poručivanju željene usluge, vaš nalog na korisničkom servisu Moj Mint se automatski kreira, a na vašu e-mail adresu biće prosleđen e-mail sa pristupnim podacima za naš korisnički servis.
Po evidenciji uplate i aktiviranju same usluge, na vaš e-mail poslaćemo incijalni e-mail sa svim neophodnim informacijama i podešavanjima koje se odnose na zakupljenu uslugu.
U slučaju da niste dobili e-mail sa podacima, savetujemo vam da proverite SPAM folder vašeg e-maila. Ukoliko se e-mail poruka ne nalazi u SPAM folderu ili ste pomenutu slučajno obrisali, molimo vas da pošaljete e-mail na [email protected] i u poruci navedete e-mail adresu sa koje je izvršeno poručivanje usluge.
Dodatno, sva obaveštenja koja prosleđujemo su dostupna u okviru Moj Mint korisničkog servisa u sekciji Poslate E-mail poruke kada otvorite podešavnja profila ( ikonica čovečuljka u gornjem desnom uglu ).