Želim da jednu od mojih usluga preselim na drugog korisnika. Koja je procedura u tom slučaju?
Procedura prenosa vlasništva nad svim ili pojedinačnim uslugama na drugog korisnika započinje direktnim zahtevom od strane autorizovanog korisnika. U slučaju da je zahtev došao od strane neautorizovane osobe, procedura nije moguća.
Ukoliko želite da prenesete vlasništvo kompletnog naloga sa svim pripadajućim uslugama na drugog korisnika neophodno je da uradite sledeće:
- Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint,
- U sekciji Podaci o nalogu kliknite na Ažuriraj nalog,
- Zamenite trenutne podatke podacima novog vlasnika i kliknite na Sačuvaj izmene,
- Nakon toga, neophodno je da izvršite resetovanje lozinke i predate pristup nalogu novom vlasniku.
Sa druge strane, ukoliko želite da prenesete vlasništvo jedne od usluga u okviru naloga na drugog korisnika, neophodno je da novi vlasnik usluge kreira novi nalog u okviru korisničkog servisa Moj Mint i to popunjavanjem forme na sledećoj adresi.
Nakon registracije naloga, obavestite našu podršku koja će pristupiti migraciji usluge na novi nalog.
Važno: Svi aktivni predračuni u okviru usluge koja se migrira u postupku migracije biće stornirani, a potom ponovo generisani na strani novog korisnika.