3 stvari koje verovatno niste znali o poslovnoj email komunikaciji

Poznato je da dobar izbor naziva domena i hostinga može značajno pomoći u predstavljanju poslovanja na internetu. Međutim, postavlja se pitanje da li su dobar domen i hosting dovoljni za adekvatno pozicioniranje u poslovnom svetu?

Naravno, websajt je prva stvar na koju posetioci naiđu kada žele da saznaju više o vašem poslovanju, ali šta se događa kada odluče da stupe u kontakt sa vama, kako bi saznali više o biznisu, proizvodima ili uslugama koje predstavljate na internetu? Da li vaš biznis predstavlja email adresa [email protected] ili [email protected]? Da li ste razmišljali o tome kako i koliko vaša komunikacija na internetu utiče na percepciju koji zainteresovani subjekti ili posetioci imaju o vama?

Nažalost, kada je u pitanju poslovna komunikacija na internetu posedovanje poslovnog emaila koji se nalazi na nekom od besplatnih provajdera poput Gmail-a, Hotmail-a i slično, i dalje je realnost kod mnogih poslovnih subjekata kod nas.

poslovni email laptop mac

Zašto je dobro imati poslovni email na svom domenu?

Poverenje

Email adrese koje u svom nazivu sadrže ime brenda pre svega deluju profesionalnije sa stanovišta krajnjeg korisnika. Još važnije, poslovna email adresa predstavljena na ovaj način ključna je za izgradnju poverenja i kredibiliteta između vas i vaših korisnika.

Istraživanje koje je 2016. godine sproveo GoDaddy pokazuje upravo to, čak 75% potencijalnih kupaca odgovorilo je da je poslovna email adresa koja u sebi ima naziv brenda izuzetno važna za povećanje poverenja koje prosečan posetilac oseća prema brendu sa kojim komunicira, čak tri puta važnija od korišćenja društvenih mreža.

Pouzdanost i kredibilitet

Sa druge strane, prvi utisak koji ostavljate jednako je bitan kako online, tako i u komunikaciji koju sprovodite van granica interneta. Čak četvrtina ispitanika u gorepomenutom istraživanju ukazala je da ne želi da deli lične informacije poput adrese ili broja telefona ili podatke o kreditnoj kartici sa ponuđačem usluga koji komunicira koristeći ličnu Gmail ili Hotmail adresu, ocenjujući takve adrese pre svega sumnjivim, a potom i nepouzdanim.

online plaćanje, informacije o kreditnoj kartici poslovni email

Promocija biznisa

Snaga određenog brenda zasnovana je na poziciji koju on ima u svesti krajnjeg potrošača i stoga su razvoj brenda i širenje svesti o njemu stavke koje svaka marketinška strategija kompanije mora uzeti u obzir – naravno, ukoliko želi da se njen brend diferencira od konkurencije. Svakako najlakši način da posetioci budu u suptilnom kontaktu sa brendom jeste da se u direktnom kontaktu njima obraćate profesionalno, koristeći email adresu koja u sebi sadrži naziv brenda. Uostalom, zbog čega biste želeli da umesto naziva svog biznisa reklamirate besplatne email provajdere?

Zaključak

Poslovna email komunikacija koja se zasniva na personalnom emailu ili besplatnom email provajderu, u određenim situacijama vam može više štetiti nego koristiti. Zapamtite, imate samo jednu šansu za dobar prvi utisak u direktnom kontaktu sa potencijalnim korisnikom ili kupcem.

 

 

Ostavi komentar