3 stvari koje verovatno niste znali o poslovnoj e-mail komunikaciji

Poznato je da dobar izbor naziva domena i hostinga može značajno pomoći u predstavljanju poslovanja na internetu. Međutim, postavlja se pitanje da li su dobar domen i hosting dovoljni za adekvatno pozicioniranje u poslovnom svetu?

Naravno, websajt je prva stvar na koju posetioci naiđu kada žele da saznaju više o vašem poslovanju, ali šta se događa kada odluče da stupe u kontakt sa vama, kako bi saznali više o biznisu, proizvodima ili uslugama koje predstavljate na internetu? Da li vaš biznis predstavlja e-mail adresa [email protected] ili [email protected]? Da li ste razmišljali o tome kako i koliko vaša komunikacija na internetu utiče na percepciju koji zainteresovani subjekti ili posetioci imaju o vama?

Nažalost, kada je u pitanju poslovna komunikacija na internetu posedovanje poslovnog e-maila koji se nalazi na nekom od besplatnih provajdera poput Gmail-a, Hotmail-a i slično, i dalje je realnost kod mnogih poslovnih subjekata kod nas.

poslovni e-mail laptop mac

Zašto je dobro imati poslovni e-mail na svom domenu?

Poverenje

E-mail adrese koje u svom nazivu sadrže ime brenda pre svega deluju profesionalnije sa stanovišta krajnjeg korisnika. Još važnije, poslovna e-mail adresa predstavljena na ovaj način ključna je za izgradnju poverenja i kredibiliteta između vas i vaših korisnika.

Istraživanje koje je 2016. godine sproveo GoDaddy pokazuje upravo to, čak 75% potencijalnih kupaca odgovorilo je da je poslovna e-mail adresa koja u sebi ima naziv brenda izuzetno važna za povećanje poverenja koje prosečan posetilac oseća prema brendu sa kojim komunicira, čak tri puta važnija od korišćenja društvenih mreža.

Pouzdanost i kredibilitet

Sa druge strane, prvi utisak koji ostavljate jednako je bitan kako online, tako i u komunikaciji koju sprovodite van granica interneta. Čak četvrtina ispitanika u gorepomenutom istraživanju ukazala je da ne želi da deli lične informacije poput adrese ili broja telefona ili podatke o kreditnoj kartici sa ponuđačem usluga koji komunicira koristeći ličnu Gmail ili Hotmail adresu, ocenjujući takve adrese pre svega sumnjivim, a potom i nepouzdanim.

online plaćanje, informacije o kreditnoj kartici

Promocija biznisa

Snaga određenog brenda zasnovana je na poziciji koju on ima u svesti krajnjeg potrošača i stoga su razvoj brenda i širenje svesti o njemu stavke koje svaka marketinška strategija kompanije mora uzeti u obzir – naravno, ukoliko želi da se njen brend diferencira od konkurencije. Svakako najlakši način da posetioci budu u suptilnom kontaktu sa brendom jeste da se u direktnom kontaktu njima obraćate profesionalno, koristeći e-mail adresu koja u sebi sadrži naziv brenda. Uostalom, zbog čega biste želeli da umesto naziva svog biznisa reklamirate besplatne e-mail provajdere?

Zaključak

Poslovna e-mail komunikacija koja se zasniva na personalnom e-mailu ili besplatnom e-mail provajderu, u određenim situacijama vam može više štetiti nego koristiti. Zapamtite, imate samo jednu šansu za dobar prvi utisak u direktnom online kontaktu sa potencijalnim korisnikom ili kupcem.