Konferencija DIDS 2021. – “Sluga. Gospodar. Internet.”

„Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) 17. marta 2021. godine organizuje jednu od najpoznatijih domaćih konferencija posvećenih internetu i domenima. Ova, dvanaesta po redu konferencija, po prvi put će biti realizovana onlajn i to na sajtu dids.rs 17. marta sa početkom u 10h.

Slogan DIDS konferencije ove godine je “Sluga. Gospodar. Internet.” Kroz šest predavanja i tri panel diskusije predavači iz zemlje i sveta razgovaraće o uticaju globalne pandemije na poslovanje i ulozi koju je internet imao u svemu tome.

“Godinu dana nakon proglašenja vanrednog stanja u Republici Srbiji zbog pandemije koja je okovala i skoro zaustavila svet, razgovaramo o onome što je omogućilo da se stvari ipak kreću, od sadržaja, koji su mnogima bili jedino društvo u danima izolacije do roba i usluga koje su spasle mnoge biznise širom sveta – internetu. On se našao na usluzi svima, i onima koji su i pre pandemije verovali u njega, ali i onima koji su ga skeptično posmatrali dok im nije postao slamka spasa.”

DIDS.RS

vizual dids 2021

Program DIDS 2021 DIGITAL – Digitalni svet i onlajn poslovanje

Covid-19 i poslovanje

Konferenciju će otvoriti dva predavanja na engleskom jeziku. Prvo predavanje održaće preuzetnik, investitor i predavač sa Dalekog istoka Kei Šimada koji će pričati o uticaju COVID-19 pandemije na digitalne trendove. Zatim će Piter Van Rost generalni menažder CENTR-a, govoriti o povećanom trendu registracije domena, ali i borbi protiv zloupotreba na internetu.

Nakon toga, u prvom panelu “(Dobar) sluga / (loš) gospodar: internet” učesnici Branka Petronijević, marketing menadžer hotela Crown Plaza Beograd, Branimir Đurović, generalni menadžer Glovo Srbija i Momir Đekić, konsultant za digitalnu transformaciju podeliće svoja poslovna iskustva u godini globalne pandemije, kao i tome kako su se njihove industrije prilagodile “novoj normalnosti”.

Komunikacija, konverzije i dizajn

Drugi deo konferencije pozabaviće se problemima komunikacije i razmeni informacija i poruka u promenjenim zdravstvenim i globalnim uslovima, o čemu će govoriti Vojislav Žanetić. O konverzijama i korisničkom putovanju, kao i o tzv. Dark UI odnosno dizajnu koji nas “navodi” da kupujemo stvari koje nam nisu neophodne pričaće Dimitrije Ostojić, direktor i osnivač agencije Deafult Design, kao i Pol Snoksel, kreativni direktor agencije Wunderman Thompson iz Londona.

Onlajn trgovina i poslovanje

O trendovima internet trgovine u Srbiji u proteklih 365 dana, u predavanju ”eCommerce u Srbiji: Nova normalnost” govoriće članovi upravnog odbora eCommerce asocijacije Srbije Marko Mudrinić i Ivan Tanasković.

U poslednjem delu konferencije posebna pažnja biće usmerena na male proizvođače na internetu, kao i na koji način se onlajn trgovina u Srbiji može razvijati dalje u 2021. godini. Kako su se mali proizvođači prilagodili novim uslovima poslovanja u protekloj godini na panelu “Mali proizvođači na internetu: Izgovor za razgovor tri iskusne preduzetnice” učestvovaće: Ana Nešić, platforma Mali proizvođači, zatim, Marija Slović, preduzetnica i vlasnica prodavnice Domaccini, kao i Milica Čalija, moderatorka panela, vlasnica brenda Anđeli. Poslednji panel na konferenciji baviće se budućnošću eCommerce poslovanja u Srbiji, a na njemu će razgovarati: Aleksandar Ilić, izvršni direktor, Knjižara Roman, Oskar Borbaš, osnivač, Geek Shop, Ivan Tanasković, rukovodilac sektora internet prodaje, Planeta Sport i Vladimir Kovač koji će biti moderator ovog panela.

Besplatna registracija

Pristup online prenosu, četu, kao i nagradnoj igri koja će biti organizovana između tematskih celina biće omogućen samo registrovanim korisnicima. Registracija je besplatna i otvorena na sajtu dids.rs.

Ostavi komentar