Kada su na konferenciji DIDS, u martu 2018. godine, predstavljeni rezultati istraživanja “Indeks digitalne vitalnosti mikro, malih i srednjih preduzeća u Srbiji” mnogi su bili iznenađeni dobijenim rezultatima. Naime, istraživanje je pokazalo da tek 45% anketiranih preduzeća poseduje sajt, dok sa druge strane 92% potrošača očekuje da firma poseduje isti. Kada su društvene mreže u pitanju, samo 28% firmi koje su učestvovale u istraživanju ima stranicu na Fejsbuku, dok je tek nešto manje od 5% preduzeća aktivno na Tviteru i Linkedinu ili poseduje Youtube nalog i mogućnost onlajn kupovine.
Sa željom da podigne svest preduzetnika i vlasnika malih i srednjih preduzeća o tome na koji način mogu iskoristiti prednosti interneta u poslovne svrhe, Registar Nacionalnog Internet Domena (RNIDS), zajedno sa lokalnim partnerima organizuje seriju predavanja pod nazivom “Na klik do kupca”. Ove jednodnevne besplatne edukacije održane su već u desetak gradova širom Srbije.
Kome ova predavanja mogu biti korisna?
“Na klik do kupca” program edukacije namenjen je preduzetnicima, mikro, malim i srednjim preduzećima, digitalnim i PR agencijama, poslovnim konsultantima, kao i onima koji se odlučuju da započnu sopstveni biznis.
Teme koje se obrađuju usko su vezane za poslovanje na internetu i mogu obuhvatati predavanja koje se odnose na kreiranje sadržaja, brendiranje, izradu internet sajta, optimizaciju za pretraživače, zakonske reulative u vezi poslovanja na internetu, bezbednost u poslovanju i srodne teme.
Pročitaj više: Od biznis ideje do prvog problema
RNIDS kao organizator obezbeđuje predavače, tehničku podršku i brendiranje skupa, dok je lokalni partner tu da predloži prostor, pozove privrednike koji posluju u lokalnoj zajednici i obezbedi medijsku pokrivenost.
RNIDS poziva sve zainteresovane koji žele da postanu lokalni partner u organizaciji edukacije “Na klik do kupca” da se na sledećem linku upoznaju sa uslovima saradnje i popunjeni formular pošalju na email [email protected]
Održane edukacije do sada:
- “Na klik do kupca” u Kruševcu
- “Na klik do kupca” u Šapcu
- “Na klik do kupca” u Jagodini
- “Na klik do kupca” u Subotici