Facebook cover fotografije – šta ne smete raditi?

Kada je Facebook pustio u rad novi Timeline za brend stranice delovalo je da je kompanijama koje poseduju brend stranice obezbeđena velika „oglasna tabla“ za sve njihove akcije i kampanje. Ali, da li je stvarno tako?

Iako je Facebook ohrabrio stranice da svoje profil i cover fotografije iskoriste za logo i sliku koja je u vezi sa kompanijom koju predstavljaju, postoji dosta pravila koja bi trebalo da se ispoštuju kako ne biste došli u situaciju da vam stranica bude obrisana. Mogućnosti koje su stavljene pred administratore stranica jesu zaista primamljive, ali iako mnogi ne čitaju sitna slova, Facebook je jasno pravilima stavio do znanja koje stvari striktno zabranjene.

no_entry

Kao što je naznačeno ovde, fotografije koje se postavljaju kao cover moraju biti bar 399 piksela širine i ne smeju da imaju istaknute sledeće elemente:

  • Cenu ili informaciju o kupovini kao što je „20%popusta“ ili „Preuzmite na našem sajtu“
  • Kontakt informacije, poput web adrese, adrese firme, email ili druge infomacije koje bi trebalo popuniti u About delu brend stranice
  • Reference na to da korisnik treba da klikne Like ili Share stranice
  • Poziv na akciju poput „Poručite sad!“ ili „ Javite svojim prijateljima!“.

I naravno, Facebook u potpunosti zadržava pravo da ukloni stranicu iz bilo kog razloga.

O tome koliko se Facebook zaista ne šali sa svojim pravilima, govori činjenica da je poslednjih dana počeo masovno da uklanja cover fotografije korisnika. Međutim, iako su sporne fotografije uklonjene i umesto njih je prazan prostor, one se i dalje nalaze u slikama korisnika.

Na ovaj način, Facebook nastoji da spreči postavljanje fotografija koje su zaštićene autorskim pravima. Pored toga uklanjaju se fotografije koje predstavljaju bilo kakav tip promocije kao prethodno navedeni primeri.

Tagovi: