LinkedIn u službi B2B marketinga

Unapređenje B2B online marketinga obuhvata različite strategije i pristupe, u zavisnosti od vrste biznisa i efekata koji se žele postići. S tim u vezi, valja se zapitati kada je pravo vreme uključiti LinkedIn u ovu jednačinu. Odgovor na ovo pitanje posledično može imati značajan uticaj na vaš bizinis, ali samo ukoliko kreiranju strategije i ažuriranju profila priđete na pravi način.  LinkedIn profil je izuzetno važan upravo iz razloga što klijenti i korisnici na osnovu predstavljanja mogu odlučiti žele li ili ne da stupe u kontakt i posluju sa vama. Popunjavanje profila relevantnim informacijama zahteva određeno vreme i precizne i tačne podatke.

LinkedIn-for-Businesses
Šta je to što stručnjaci predlažu prilikom ažuriranja LinkedIn profila i koji su to segmenti na koje posebno treba obratiti pažnju kako bi izgradili korisnu mrežu poslovnih kontakata na jednom mestu i efikasno promovisali svoj brend?

Odredite namenu vašeg profila i ključne reči

Umesto kreiranja profila koji u sebi sadrži osnovne informacije o kvalifikacijama i istoriji poslova, kreirajte profil koji pokazuje na koji način ste spremni da rešite probleme svoje ciljne grupe i pružite im adekvatnu uslugu. LinkedIn profil mora posedovati jedinstveni rezime koji reflektuje sposobnosti i karakteristike bizinisa kao i dosadašnjeg rada.. Korišćenje ključnih reči koje su povezane sa vašim uslugama i proizvodima u Linkedin profilu je od izuzetnog značaja. Posmatrajte profil kao web stranicu, ključne reči moraju odražavati one reči koje koristite u prospektima i marketinškim kampanjama i koji posledično predstavljau osnovu poslovanja. Keyword Ad Planner Tool je alat koji vam može pomoći u ovom poslu. Radi se o alatki koji omogućava lakše pronalaženje ključnih reči za Google Reklame, stoga je neophodno posedovanje AdWords naloga na prvom mestu (povezan za regularnim Google nalogom).

linkedin-job-seeker-2

Unapredite LinkedIn profil

  • Kontakt informacije Kontakt informacije moraju sadržati tačne kontakt podatke uz link ka web stranici uključuje informacije o vama
  • Opis  U opisu  treba naznačiti bitne informacije o kompaniji i načinu poslovanja, kako bi potencijalnim partnerima odmah bilo jasno čime se bavite, koja je vaša strategija, ko su korisnici itd.
  • Iskustvo Odeljak ’iskustvo’ omogućava da predstavite svoja dosadašnja dostignuća i uspehe
  • Marketing Assets U saradnji sa marketing timom obezbedite PowerPoint prezentaciju ili PDF dokumente koji možete dodati na LinkedIn profil, te na taj način promovisati proizvode i usluge, predstaviti strategiju razvoja brenda i slično
  • Veštine & Endorsements Drugi korisnici mogu označiti one veštine koje najbolje opisuju vaš biznis model čime dodatno osnažujete svoj profil
  • Publikacije Odličan način za potkrepljivanje iskaza o iskustvu i postignutim poslovnim rezultatima jeste postavljanje komerijalnog bloga ili objavljenih članaka i publikacija
  • Preporuke Pitajte svoje klijente i saradnike za preporuke. Doborm preporukom  korisnici će iskazati zadovoljstvo pruženom uslugom i saradnjom
  • Linkedin grupe Grupe čiji ste članovi vidljive su na vašem profilu, stoga budite sigurni da ste deo grupa relevantnih za vaš biznis.

Ostavi komentar

mint logo
Polisa Privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.

Više informacija o polisi privatnosti možete pronaći na sledećoj strani.