Google+ predstavio novi dizajn

Iako je 2011. godine najavljivan kao “ubica Facebook-a” Google+ se tokom svog postojanja suočio sa brojnim problemima, poput pada popularnosti i nemogućnosti privlačenja novih, ali i zadržavanja postojećih korisnika.

U julu 2015. godine kompanija je, svesna situacije, najavila promene sa ciljem unapređenja postojećeg korisničkog iskustva, ali i privlačenja novih korisnika. U avgustu ove godine, Google+ mreža imala je 300 miliona akivnih mesečnih korisnika.

Fokus na Google+ Communities i Collection

Na svom zvaničnom bloguGoogle+ juče je predstavio redizajniranu platformu koja u osnovni fokus stavlja Communities i CollectionsGoogle+ Communities sa 1.2 miliona novih korisnika dnevno, predstavlja pandan Facebook i LinkedIn grupama i omogućava brže i efikasnije povezivaanje sa ljudima istih interesovanja, kao i praćenje aktuelnih tema. Sa druge strane, još veći rast beleži Google+ Collections opcija koji omogućava grupisanje postova po temi, što predstavlja koncept sličan Pinterestu.

GooglePlus-logos-02-980x980

Stavljanje dva Google+ servisa sa najvećom tendencijom rasta u fokus novog dizajna, prestavlja donekle i logičan izbor u svetlu sve učestalijih negativnih predviđanja o opstanku ove društvene mreže.

Iz Google+ ističu da će ovim dizajnom pronalaženje zanimljivog sadržaja u skladu sa interesovanjima biti lakše i jednostavnije.

Da li će i koliko ove promene uspeti da vrate korisnike ili privuku nove ostaje da vidimo.

Ostavi komentar

mint logo
Polisa Privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.

Više informacija o polisi privatnosti možete pronaći na sledećoj strani.