Mintovo novo odelo

Svi dobro znamo onu čuvenu priču o obućaru koji svima pravi ili popravlja i krpi cipele, a samo on i njegova porodica idu bosi i poderani. Možda je obućar iz naše priče vrhunski majstor, ali to se svakako ne bi moglo reći na osnovu cipela na njegovim nogama. Stoga, vreme je za nove cipele.

Danas želimo da vam prezentujemo naše nove cipele u vidu novog sajta koji je proizvod dvogodišnjeg mukotrpnog rada kompletnog Mint tima. Dve godine su dugačak period i zaista svašta može da se uradi za to vreme i ako se sada pitate kako smo tačno uspeli da potrošimo dve godine na sajt koji sve skupa ima tridesetak strana, sačekajte – nismo se baš samo time bavili. Ono što danas možete da vidite kao frontmena našeg Mint benda je samo kruna velikog broja sati utrošenih u naporima da postanemo bolji.

Napredak je bitna stvar, pogotovo u IT industriji. Nikada ne smete da dozvolite sebi da se opustite ili zanemarite ulaganje u istraživanje i razvoj novih tehnologija, trening zaposlenih i servise koji predstavljaju oslonac poslovanja ili koji su veoma važni za vaše korisnike.

Konstantan rast broja hosting korisnika je bio jasan pokazatelj da moramo da radimo i na sebi kako bismo održali vrhunski kvalitet usluge i podrške na koju se mnogobrojni korisnici svakodnevno oslanjaju.

Izostanak inovacija i izgubljen korak sa industrijom se vrlo brzo osete u mnogim sferama poslovanja, počev od neefikasnog sistema podrške korisnicima, nestabilnosti infrastrukture i utrošku prevelike količine vremena na procese koji lako mogu da se automatizuju.

Logično, postavlja se pitanje šta smo mi od svega toga uradili. Pa – dosta toga. Krenimo redom.

Sajt i brending

novi mint.rs sajt

Sajt koji danas sa dosta ponosa puštamo u rad je četvrti Mintov sajt u 10 godina, koliko kao kompanija postojimo. Uz sajt dolazi i kompletno nov vizuelni identitet u kojem dominira zelena boja, jer želimo da pokažemo da stiže novi talas inovacija i svežine.

Sam sajt je dizajniran i implementiran tako da momentalno pruži odgovore na sva pitanja koje bi potencijalni klijent mogao da ima. Želeli smo da bude jednostavan za navigaciju, ali informativan; minimalan ali zabavan; da iskažemo koliko smo porasli kao neko ko pruža usluge biznis klijentima i pojedincima. Inicijalni komentari koje smo dobili su bili izuzetno pozitivni, ali mi smo uvek bili – i bićemo – otvoreni za svaku konstruktivnu sugestiju ili kritiku, pa vas ujedno i pozivamo da sa nama podelite kako vam se sam sajt i brending dopadaju.

Nove stare usluge

Da li ste znali da je sva naša infrastruktura kompletno virtualizovana? Da li ste znali da već više od 4 godine nudimo Cloud VPS usluge trećim licima? Ili da već 5 godina nudimo Business E-mail hosting za sve one kojima je kvalitetna komunikacija od istinske važnosti? Verovatno niste, ali sada to možete da saznate.

Uz već postojeću Shared i Reseller hosting ponudu, uvodimo kompletno novu Cloud VPS hosting ponudu sa jedinstvenim odnosom cena i performansi na tržištu. Mnoga zvučna i poznata imena koriste našu Cloud platformu godinama unazad.

Pored Cloud VPS ponude, tu je i Business E-mail namenjen poslovnim korisnicima koji ne žele da se bore sa spamom, virusima ili izgubljenim porukama koje nisu stigle na svoju destinaciju iz raznih razloga. Više o ovoj usluzi možete saznati ovde.

Ovlašćeni registar

U nizu stvari koje niste znali o nama je i da smo 2016. godine postali ovlašćeni registar i prodavac RS domena. Konstantan rast broja korisnika i registrovanih domena je zahtevao promene i unapređenje naših procesa i zato smo se odlučili da postanemo deo fantastične RNIDS familije. Zahvaljujući ovome, u mogućnosti smo da ponudimo kompetitivnu i još kvalitetniju uslugu našim korisnicima.

Još bolja korisnička podrška

Brza i kvalitetna podrška je ono po čemu nas naši korisnici prepoznaju. Izuzetno smo ponosni na kvalitet i dostupnost naše podrške koju svaki dan pružamo, ali posebno smo ponosni na činjenicu da možemo sa vama da podelimo i neke uzbudljive novitete.

Zarad unapređenja brzine podrške, migrirali smo postojeći sistem na Kayako koji predstavlja najbolji ticketing sistem današnjice. Kayako nam je pomogao da postanemo još efikasniji i bolji, što ocene i visoko zadovoljstvo korisnika konstantno pokazuju. Prosečno vreme na odgovor je palo sa 12 na svega 6 minuta.

Pored toga, sa novim sajtom puštamo i kompletno prerađenu Bazu znanja za sve naše korisnike koja sadrži više od 200 korisnih članaka i uputstava o različitim aspektima naših usluga. Naravno, tu se nećemo zaustaviti i naša baza znanja će nastaviti da raste iz meseca u mesec, u skladu sa potrebama naših korisnika.

baza znanja mint

Na kraju (i svakako ne najmanje bitno) tu je i novi unapređeni Korisnički servis Moj Mint koji predstavlja centralno mesto za informisanje o svim postojećim aktivnim uslugama, plaćanje računa i upravljanje domenima naših korisnika. Moj Mint je kompletno redizajniran i implementiran od nule, a sa novim ruhom dolaze i nove mogućnosti u upravljanju postojećim uslugama.

moj mint korisnicki servis

Novi članovi Mint porodice

2016. godine izvršili smo akviziciju MyBits.online servisa namenjenog za bekap podataka rezidencijalnih i poslovnih korisnika. MyBits je nastao 2015. godine i zahvaljujući vrtoglavnom rastu stekao je ogromnu popularnost.

Nakon naše inicijalne saradnje u sferi unapređenja naših bekap procedura i servisa, shvatili smo da bi još bolje funkcionisali kao jedna celina i odlučili smo da kupimo MyBits servis.

Njihova ponuda je jako zanimljiva i možete je proveriti na ovom linku. Pored svega ovoga želimoo da najavimo i neke jako uzbudljive novitete i promene koje će se desiti u okviru MyBits brenda u toku ove godine.

Unapređena DNS infrastruktura

Značajno smo unapredili i DNS infrastrukturu kako bi proces propagacije promena u okviru korisničkih naloga trajao što kraće. Danas Mint poseduje 10 DNS servera na svakom kontinentu na planeti, što znači da je propagacija gotovo momentalna!

Mint na oblaku

Istraživanje i implementacija novih tehnologija nam je uvek bila jača strana. Svakodnevno eksperimentišemo sa novim stvarima koje potencijalno mogu da unaprede naše servise. Tako smo 2012. godine prvi u regionu pustili u pogon prvi OpenStack Cloud, koji je 2015. godine dodatno unapređen.

Posebno smo ponosni na značajna unapređenja naših pozadinskih sistema koje krajnji korisnici ne vide, ali koji nude sigurnost i uvid u to kako naša infrastruktura radi. Ogroman trud i resursi su uloženi u unapređenje sistema za bekap podataka i monitoring servera i servisa (u 2017. godini smo počeli da skupljamo i u realnom vremenu analiziramo time based metriku, i da na osnovu te analize dalje vršimo odgovarajuće korake sa ciljem daljih poboljšanja pouzdanosti i performansi).

Automatizacija je takođe dobila svojih pet minuta, pa je puštanje u rad korisničkih, ali i internih servisa kompletno automatizovano. Naša borba u tom smeru svakako nije gotova i trudićemo se da i dalje unapređujemo i razvijamo sebe kako bismo pružili još bolju uslugu.

“Vorsprung Durch Technik – napredak kroz tehnologiju”

Visok kvalitet usluge nam je uvek bio od izuzetnog značaja i svi naši napori u ovom periodu su bili usmereni upravo ka tome.
Zahvaljujući konstantom ulaganju u infrastrukturu, unapređenju pozadinskih procesa i kritičnih servisa, u poslednje dve godine beležimo 100% uptime svih javno dostupnih hosting servera na veliko zadovoljstvo naših korisnika.

Naravno, ne planiramo tu da se zaustavimo. Imamo sjajne ideje za naredni period i neke vrlo zanimljive novitete koje jedva čekamo da podelimo sa vama.

I na kraju, hvala vam svima što ste već 10 godina sa nama. Vreme nam je bukvalno proletelo, ali imali smo priliku da budemo deo fantastičnih online priča. Vaše poverenje, koje nam ukazujete svaki dan, nam jako mnogo znači i dodatno nas motiviše da budemo još bolji.

Mint tim

Ostavi komentar