Upotreba veštačke inteligencije (AI) u online poslovanju

Veštačka inteligencija (AI) je revolucionarna tehnologija koja transformiše mnoge industrije i aspekte svakodnevnog života. Pametni asistenti kao što su Siri i Alexa, sistemi za preporuku na Netflixu i Amazonu, samovozeći automobili i mnoge druge tehnologije koriste veštačku inteligenciju za poboljšanje svojih funkcionalnosti i iskustva. Razumevanje osnovnih koncepata i potencijala AI ključno je za svakoga ko

Nastavak

Radno vreme tokom prvomajskih i uskršnjih praznika

Poštovani korisnici, U predstojećem periodu prvomajskih i uskršnjih praznika, sve upite i tikete i dalje možete slati na email [email protected] ili putem ticketing sistema Moj Mint. U periodu od srede 1. maja, zaključno sa ponedeljkom 06. maja, Info telefon o Mint Hosting ponudi i uslugama biće nedostupan i može se očekivati sporiji odziv korisničke podrške. Srećne praznike

Nastavak

Novo poglavlje za Mint Hosting: Pridružujemo se Webglobe grupaciji!

Sa velikim zadovoljstvom vas obaveštavamo da je Mint Hosting započeo novo poglavlje kao deo Webglobe grupacije. Ova akvizicija predstavlja još jedan korak u našem kontinuiranom razvoju i naporima da vam pružimo još kvalitetniju i sveobuhvatniju hosting uslugu. Mint Hosting je od svog osnivanja 2009. godine rastao i razvijao se sa osnovnom misijom da svojim korisnicima

Nastavak

Vodič kako da kreirate namenske error stranice u cPanelu

Error stranice su ono što korisnici vide kada dođe do greške, kao što su stranice koje više ne postoje (404 Not Found) ili stranice koje se prikazuju kada server nije dostupan (500 Internal Server Error). Upravo u tim trenucima, error stranice stupaju na scenu i mogu značajno uticati na percepciju o sajtu od strane korisnika.

Nastavak

4 alata za email marketing koji možete da koristite u 2024. godini

Prema podacima globalno priznate platforme za tržišne i potrošačke podatke Statista, u 2024. godini predviđa se da će broj email poruka koji se šalju na dnevnoj bazi preći brojku od 360 milijardi, što email čini jednim od najrasprostranjenijih sredstava komunikacije u današnjem poslovnom svetu. U kontekstu same komunikacije, izazov za kompanije nije samo puko slanje

Nastavak

Kako firme prikupljaju podatke – First, second i third party podaci

Podaci su danas nova valuta koja pokreće svet. Svaki naš klik, interakcija na internetu, transakcija koju obavimo i digitalni trag koji ostavimo, pretvara se u podatak koji ima ogromnu vrednost. Ovi podaci su ključni za razumevanje ponašanja, preferencija i potreba korisnika, što omogućava kompanijama da kreiraju personalizovana iskustva, poboljšaju svoje proizvode i donose informisane odluke.

Nastavak

Istorija domaćih domena – od .YU do .RS domena

10. marta 2008. godine, tačno u 12h, zvanično je počela registracija .RS domena. Šesnaest godina kasnije registrovano je više od 137.000 .RS domena. Istorija nacionalnih domena traje već više decenija, a o putu koje je domaći internet prošao da bi dobio svoje mesto na domenskom nebu najbolje govori dokumentarna emisija koja se 2016. godine emitovala

Nastavak

DIDS 2024 – Budućnost je sada!

Tradicionalni Dan internet domena Srbije (DIDS) ove godine održaće se 12. marta u Dom omladine Beograda u organizaciji Fondacije “Registar nacionalnih internet domena Srbije (RNIDS)”. DIDS2024 donosi sa sobom uzbudljive teme i istaknute stručnjake iz sveta digitalnih tehnologija i pod sloganom “Budućnost je sada” obećava da će zaroniti duboko u svet veštačke inteligencije (AI), istražujući njene

Nastavak

Šta je Churn rate i zašto je važan za vaše poslovanje

U surovom svetu modernog biznisa, sa konkurencijom koja se pojavljuje sa svih strana, teško je očekivati da će korisnici ostati večno verni samo vašem proizvodu ili usluzi. Churn rate je metrika koja upravo pokazuje koliko kupaca napušta vaše poslovanje tokom određenog vremenskog perioda. U ovom člnaku, biće reči o tome šta je churn rate, kako se

Nastavak

Psihologija u e-trgovini – Koji se psihološki trikovi kriju u vašoj korpi?

Kupovina putem interneta je unela revoluciju u način na koji ljudi kupuju. Zahvaljujući internetu i digitalnim uređajima, sada možemo kupovati bilo kada i iz udobnosti svoje fotelje bez potrebe za odlaskom u fizičku prodavnicu. Elektronska trgovina u Srbiji je takođe u fazi rasta i razvoja. Potrošači imaju sve više mogućnosti za online kupovinu, dok prodavci,

Nastavak