Baza znanja > Kako mogu da otvorim novi tiket?

Kako mogu da otvorim novi tiket?

Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint.

Postupak otvaranja tiketa je sledeći:

  1. Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis,
  2. U navigaciji kliknite na Podrška, a potom na Otvori tiket, ili,
  3. Odaberite odeljenje kojem želite da pošaljete tiket,
  4. Upišite predmet i telo poruke i ukoliko posedujete fotografije koje mogu bliže opisati problem, dodajte ih u sekciji Prilozi,
  5. Kliknite na dugme Pošalji.

Vaš novi tiket je kreiran i prosleđen našoj korisničkoj podršci.

Da li vam je ovaj članak pomogao?

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji
mint logo
Polisa Privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.

Više informacija o polisi privatnosti možete pronaći na sledećoj strani.