Baza znanja > Moj trenutni provajder ne koristi cPanel, da li će to predstavljati problem prilikom migracije?

Moj trenutni provajder ne koristi cPanel, da li će to predstavljati problem prilikom migracije?

U slučaju da vaš trenutni provajder ne koristi cPanel, to može povećati vreme neophodno za kompletnu migraciju sajta, a u nekim slučajevima i uzrokovati određene tehničke prepreke prilikom migracije.

Naša tehnička podrška će pre samog starta migracije izvršiti neophodna testiranja kako bi utvrdila na koji način trenutno stanje može uticati na migraciju sajta. Po završetku tog procesa, bićete obavešteni o utvrđenom stanju, kao i o tome u kojoj meri možemo da izvršimo replikaciju trenutnih podešavanja i sadržaja vašeg hosting naloga.

Po dobijanju potvrde sa vaše strane, naša tehnička podrška će započeti proces migracije sajta. Po završenom procesu migracije na naše servere na vašu e-mail adresu biće poslati pristupni podaci za cPanel.

Da li vam je ovaj članak pomogao?

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji
mint logo
Polisa Privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.

Više informacija o polisi privatnosti možete pronaći na sledećoj strani.