Baza znanja

Želim da promenim noseći domen na hosting nalogu, šta treba da uradim?

Ukoliko želite da promenite noseći domen na svom hosting nalogu neophodno je da kontaktirate korisničku podršku slanjem emaila na [email protected] ili putem korisničkog tiketa kreiranom u okviru korisničkog servisa Moj Mint.

Saznaj više
Shared Hosting

Kako da podesim 302 ili 301 redirekciju u cPanel-u?

Opcija Redirects u cPanel-u omogućava vam da podesite 301 ili 302 redirekciju, odnosno da pošaljete posetioce sa jednog URL-a na drugi. Podešavanje ove opcije se vrši na sledeći način: Ulogujte se u svoj cPanel nalog,

Saznaj više
Shared Hosting

Kako mogu da upravljam DNS zapisima u cPanel-u?

DNS podešavanja domena možete promeniti u svom cPanel hosting nalogu prateći sledeće korake: Ulogujte se u svoj cPanel nalog, U polje za pretragu u navigaciji ukucajte Zone Editor ili u okviru sekcije Domains kliknite na

Saznaj više
WordPress Hosting

Već sam vaš korisnik i želim da izvršim transfer domena na vaš registar? Kako to da uradim?

Postojeći korisnici Mint Hosting usluga mogu da inciraju transfer domena na naš registar putem Moj Mint korisničkog servisa, prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na

Saznaj više
Domeni

Želim da obnovim domen, kako to da izvedem?

Svoje domene možete obnoviti putem korisničkog servisa Moj Mint i to na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Obnova domena, Pojaviće vam se stranica sa listom

Saznaj više
Domeni

Ne mogu da nađem email poruku koju ste mi poslali, šta da radim?

U slučaju da u svom email sandučetu ne možete da pronađete poruku koja vam je poslata sa naše strane, listu svih poslatih email poruka možete pogledati u okviru svog profila na korisničkom servisu Moj Mint,

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da zaštitim moj Moj Mint nalog?

Moj Mint korisnički portal svojim korisnicima pruža mogućnost dodatnog podešavanja bezbednosti: Dvostruka autentifikacija (Two – Factor Authentication) Kada je opcija dvostruke autentifikacije aktivirana – pored unosa podataka za prijavljivanje, neophodno je uneti i dodatni sigurnosni

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da promenim lozinku mog naloga na Moj Mint servisu?

Lozinku svog korisničkog naloga možete promeniti prateći sledeće korake: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U sekciji Podaci o nalogu, kliknite na Ažuriraj nalog, U sekciji Moj nalog, kliknite na Promeni lozinku, Upišite vašu

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dodam novi kontakt/podnalog?

U okviru Moj Mint korisničkog servisa možete izvršiti dodavanje kontakt osobe ukoliko želite da primaju obaveštenja o uslugama, računima, upravljaju podešavanjima usluga ili da ih ovlastite za komunikaciju sa korisničkom podrškom. U zavisnosti od željenog

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da izvršim ažuriranje svog profila?

U okviru korisničkog servisa Moj Mint možete brzo i lako ažurirati podatke o svom nalogu. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U bloku Podaci o nalogu, kliknite na Ažuriraj nalog, Upišite podatke koje želite

Saznaj više
Korisnička podrška
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji