Baza znanja
Da li vršite bilo kakvu vrstu keširanja fajlova na vašim serverima?
Na svim serverima koji opslužuju korisnike deljenog (shared) web hostinga postoji keširanje dinamičkih i statičkih fajlova, kako bi ubrzali učitavanje sajtova korisnika. Koji tipovi keširanja postoje? Statički fajlovi poput slika, JavaScript, CSS i font fajlova
Nakon uključivanja CloudFlare servisa, cPanel se ne učitava i konstantno se odjavljuje. Šta da radim?
Do ovog problema dolazi usled podešavanja od strane cPanela pod nazivom “Cookie IP Validation“. Ova opcija proverava da li se IP adresa sa koje je posetilac prvobitno došao podudara sa IP adresom u narednim zahtevima.
WhoisGuard (Zaštita identiteta) i nacionalni domeni (.rs i .срб)
Ukoliko nacionalni domen registrujete kao fizičko lice dodatni servis WhoisGuard (Zaštita identiteta) ne morate zakupljivati. U skladu sa izmenama i dopunama Opštih uslova o registraciji naziva internet domena koje su usvojene od strane RNIDS-a, lični
Da li mogu samostalno da aktiviram WhoisGuard (Zaštita identiteta)?
Uslugu WhoisGuard možete aktivirati samostalno putem korisničkog servisa Moj Mint na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, Sa leve strane, u sekciji Navigacija odaberite Domeni, a potom Moji domeni, Kliknite na ikonicu
Kako funkcioniše proces migracije hosting naloga sa drugog provajdera?
Migracija sajta sa jednog provajdera na drugi predstavlja proces fizičkog migriranja fajlova, e-mail poruka i baza podataka na naše servere. Neophodni uslovi za migraciju Kako bi se migracija hosting naloga mogla obaviti – neophodno je:
Imam promo kod za vaše usluge, kako mogu da ga iskoristim?
Promo kod možete iskoristiti prilikom poručivanja novih ili obnove postojećih usluga. U odeljku “Provera i završetak” u našoj formi poručivanja unesite promo kod u polje označeno za unos koda. Nakon klika na dugme “Proveri promotivni
Želim da pređem na viši paket usluge, kako to da izvedem?
Prelazak na viši paket usluge vrši se na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji sa leve strane kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge, Kliknite na uslugu za
Šta je Centralni registar faktura (CRF)?
Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod
Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?
Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru
Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?
Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će