Baza znanja

Na koji način funkcioniše plaćanje usluga preko PayPal-a?

Ukoliko želite da zakupljene usluge platite putem PayPal-a to možete učiniti prilikom poručivanja novih usluga, odabirom PayPal opcije. Takođe, za plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene usluge, u okviru korisničkog servisa Moj Mint u sekciji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da dobijem novu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili vašu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint, možete zahtevati resetovanje lozinke putem linka: https://moj.mint.rs/pwreset.php Nakon unošenja e-mail adrese koja je nosilac korisničkog naloga, na pomenutu adresu biće vam poslati novi

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?

U korisničkom servisu Moj Mint u sekciji Plaćanja – Računi i predračuni klikom na odabrani račun ili predračun možete odštampati ili preuzeti odabranu stavku. U skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu gde se navodi da se računu

Saznaj više
Prodaja i naplata

Želim da promenim vlasnika hosting usluge. Šta da radim?

Kako biste izvršili promenu vlasništva nad svojom Shared, Reseller ili Cloud VPS hosting uslugom, neophodno je da pošaljete tiket u okviru korisničkog servisa Moj Mint ili pošaljete poruku na e-mail [email protected]  Nakon poslatog tiketa naša

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da promenim vlasništvo nad svojim nacionalnim domenom? Šta da radim?

Kako biste izvršili promenu vlasništva nacionalnog domena, neophodno je da pošaljete tiket u okviru korisničkog servisa Moj Mint ili pošaljete poruku na e-mail [email protected]  Promena vlasništva nad nacionalnim domenom se naplaćuje.  Nakon poslatog tiketa naša

Saznaj više
Domeni

Želim da promenim vlasništvo nad svojim internacionalnim domenom. Šta da radim?

Kako biste izvršili promenu vlasništva internacionalnog domena, neophodno je da pošaljete tiket u okviru korisničkog servisa Moj Mint ili pošaljete poruku na e-mail [email protected]  Nakon poslatog tiketa naša podrška će vam proslediti obrazac koji je

Saznaj više
Domeni

Kada treba da izvršim obnovu SSL sertifikata?

Obnovu SSL sertifikata možete izvršiti neposredno pre isteka perioda zakupa. 21 dan pre samog isteka, na vašu e-mail adresu stići će automatski generisan predračun za plaćanje obnove SSL sertifikata. Ukoliko ne izmirite dugovanje po predračunu

Saznaj više
SSL sertifikati

Poručio sam SSL sertifikat, ali sam shvatio da mi ne treba. Da li mogu dobiti novac nazad?

Zakup SSL sertifikata ograničen je na period od 12 meseci. Ukoliko ste već platili SSL sertfikat kupovina se smatra finalnom i povraćaj novca za navedenu uslugu nije moguć.

Saznaj više
SSL sertifikati

Šta je SSL sertifikat?

SSL (eng. secure sockets layer) sertifikati predstavljaju sigurnosni protokol komunikacije na internetu i obezbeđuju šifrovanu komunikaciju na relaciji klijent – server, čime se prenos osetljivih podataka efikasno štiti od zloupotreba, ometanja ili prisluškivanja. SSL sertifikat

Saznaj više
SSL sertifikati

Zašto mi je potreban SSL sertifikat?

SSL sertifikati čuvaju privatnost online interakcija čak i kada putuju preko javnog interneta, i ulivaju kupcima poverenje da je vaš sajt bezbedan za obavljanje transakcija, kao i drugih osetljivih operacija na Webu. Ako od korisnika

Saznaj više
SSL sertifikati

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji