Baza znanja

Kako da ovlastim drugu osobu da pored mene upravlja korisničkim nalogom?

Komunikacija sa našom podrškom omogućena je isključivo osobama koje su vlasnici hosting i korisničkog naloga u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Iz bezbedonosnih razloga, komunikacija sa trećim licima nije moguća. Ukoliko želite da ovlastite drugu

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je Moj Mint korisnički servis?

Korisnički servis Moj Mint predstavlja deo našeg sajta na kojem naši korisnici mogu da dobiju mnoštvo informacija, počev od toga koje sve zakupljene usluge imaju, preko toga kada i šta im pristiže na naplatu, pa

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da izvršim pregled svih usluga koje imam kod vas?

Klikom na link Usluge i servisi,  u oviru korisničkog servisa Moj Mint možete pogledati spisak svih usluga i servisa koje ste zakupili.  U ovom delu klijentske zone je moguće dobiti više informacija o statusu samih usluga, datumu

Saznaj više
Korisnička podrška

Na koji način mogu da dobijem informacije o mojim domenima?

Klikom na link Domeni,  u oviru korisničkog servisa Moj Mint imate uvid u listu svih zakupljenih domena. Pored toga, omogućeno vam je da samostalno vršite promenu DNS parametara domena i izmenu vlasničkih podataka.

Saznaj više
Korisnička podrška

Gde mogu da vidim status svojih predračuna i računa?

Klikom na sekciju Plaćanja, u okviru korisničkog servisa Moj Mint moguće je dobiti uvid u sve dospele i prošle obaveze. Ovo je od izuzetne važnosti pogotovo za poslovne korisnike zbog knjigovodstvenih procesa. Svi predračuni i

Saznaj više
Korisnička podrška

Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?

Mint Services je pružao podršku svojim korisnicima kroz tri kanala – putem telefona, e-maila i tiketing sistema. Ne želeći da menjamo navike naših korisnika, 2013. godine ova tri kanala objedinjena su u jedan, tako da

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji