Baza znanja

Koje vrste zaštite domena pružate?

Kako bismo sprečili nedozvoljne aktivnosti i zloupotrebe domena, obezbeđujemo tri sigurnosna rešenja koja štite domen i onemogućavaju zloupotrebu zaključavanjem kritičnih i važnih operacija nad nazivom domena: Siguran režim (Secure Mod) Zaključavanje na strani klijenta ili

Saznaj više
Domeni

Kako mogu da saznam više o nacionalnim domenima?

  Više informacija o nacionalnim domenima koje se odnose na izbor i prednosti registracije ove vrste domena, ali i dodatne korisne sadržaje od domenima možete pogledati na edukativnom sajtu RNIDS-a – domen.rs Takođe, više o

Saznaj više
Domeni

Da li dobijam obaveštenja o isteku svojih usluga?

Da, obaveštenja o isteku svojih usluga dobijate na e-mail adresu naznačenu u vašem nalogu, sledećim redosledom: 21 dan pre isteka vaše usluge, na e-mail adresu biće vam prosleđen predračun za plaćanje (za domene se prosleđuje

Saznaj više
Prodaja i naplata

Dobio sam obaveštenje da mi je hosting nalog suspendovan zbog neizmirenog dugovanja, šta da uradim kako bi moja usluga postala što pre aktivna?

Ukoliko niste izvršili uplatu po predračunu do datuma isteka usluge, vaša usluga će biti suspendovana. Sve što je neophodno da uradite kako bi vaša usluga bila ponovo aktivna jeste da u roku od 7 dana

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da obnovim svoj nacionalni internet domen koji je istekao?

Registracija i obnova nacionalnih domena definisana je opštim uslovima o registraciji naziva nacionalnih internet domena donetih od strane RNIDS-a. Ukoliko ne obnovite domen do datuma isteka, naziv domena prestaje da bude aktivan. Obnovu domena možete

Saznaj više
Domeni

Kako mogu da obnovim svoju uslugu?

Obnova usluge moguća je po dobijanju predračuna koji se šalje na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka zakupljene usluge. Ukoliko ne izmirite dugovanje po predračunu na vašu e-mail adresu biće prosleđen podsetnik za plaćanje

Saznaj više
Prodaja i naplata

Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?

Mint Hosting ne garantuje postojanje rezervne kopije podataka nakon terminacije usluge. Ukoliko želite da vratite svoje podatke nakon perioda terminacije, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku koja će proveriti da li vaš bekap postoji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Uplatio sam novac za zakup/obnovu hosting usluge, kada će moj hosting nalog postati aktivan?

Vaša zakupljena usluga će biti aktivirana po evidenciji uplate od strane našeg sistema. Ukoliko ste zajedno sa hosting uslugom zakupili i domen, vaša usluga će takođe biti aktivirana po plaćanju, ali biće dostupna nakon što

Saznaj više
Prodaja i naplata

Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?

Ukoliko ste u međuvremenu izvršili uplatu, a na vašu e-mail adresu je stigao podsetnik za plaćanje – razlozi mogu biti sledeći: transakcija od strane banke nije uspela ili transakcija još uvek nije evidentirana. U slučaju

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da obnovim svoj internacionalni domen koji je istekao?

Obnova internacionalnih domena definisana je opštim uslovima o registraciji Internet domena od strane našeg nadprovajdera. Internacionalni domen možete obnoviti po redovnoj ceni i proceduri u periodu od 27 dana od dana isteka domena. Ukoliko ne

Saznaj više
Domeni
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji