Baza znanja

Kako mogu da platim svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?

U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji dva načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je

Saznaj više
Prodaja i naplata

Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?

Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako i kome mogu da uputim žalbu (abuse) ili da prijavim zloupotrebu?

Uvek smo otvoreni da saslušamo sve vaše probleme i primedbe, pružimo adekvatan savet i efikasno rešimo problem. Ukoliko imate primedbu ili ste primetili zloupotrebu, kontaktirajte nas slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected]  

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da otvorim novi tiket?

Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak otvaranja tiketa je sledeći: Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Podrška, a potom na Otvori tiket, ili, Odaberite odeljenje kojem želite da

Saznaj više
Korisnička podrška

Koje vrste podrške pružate?

Zadovoljstvo klijenata je naš primarni zadatak. Naša stručna podrška vam je u svakom momentu na raspolaganju. Ukoliko vam je neophodna pomoć, možete nas kontaktirati na sledeće načine: Slanjem tiketa u okviru korisničkog servisa Moj Mint, Za

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je PIN kod za podršku i ko sve može da koristi ovaj PIN kod?

PIN kod za korisničku podršku predstavlja četvorocifreni broj koji se prosleđuje zajedno sa pristupnim podacima prilikom otvaranja vašeg klijentskog naloga. PIN kod služi za dodatnu verifikaciju prilikom kontaktiranja naše korisničke podrške. Pomoću ovog koda za podršku aplicirate i stičete mogućnost da

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da ovlastim drugu osobu da pored mene upravlja korisničkim nalogom?

Komunikacija sa našom podrškom omogućena je isključivo osobama koje su vlasnici hosting i korisničkog naloga u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Iz bezbedonosnih razloga, komunikacija sa trećim licima nije moguća. Ukoliko želite da ovlastite drugu

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je Moj Mint korisnički servis?

Korisnički servis Moj Mint predstavlja deo našeg sajta na kojem naši korisnici mogu da dobiju informacije o zakupljenim uslugama, predračunima i računima, ali i da kontaktiraju našu korisničku podršku. Takođe, moguće je upravljati svojim profilom, dodavati

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da izvršim pregled svih usluga koje imam kod vas?

Kompletan pregled vaših usluga omogućen je u okviru Moj Mint korisničkog servisa i to na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge, Otvoriće vam se

Saznaj više
Korisnička podrška

Na koji način mogu da dobijem informacije o mojim domenima?

Informacije o domenima možete saznati putem Moj Mint korisničkog servisa prateći sledeće korake: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Moji domeni, Odaberite domen i kliknite na ikonicu čekića.

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Hosting je član Enartia

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji