Baza znanja
Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao fizičko lice?
Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu dostavljamo račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez pečata
Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao pravno lice?
Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu biće poslat račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez
Platio sam transfer domena, ali on nije uspeo. Da li mogu da dobijem novac nazad?
Ukoliko proces transfera domena nije uspeo, a vi ste već izvršili plaćanje usluge transfera, možete odabrati neku od sledećih opcija: uplaćeni novac možete iskoristiti za kupovinu neke od naših usluga po želji, uplaćeni novac se
Na koje usluge se odnose predračuni koje sam dobio?
Na svim predračunima koji stižu na vašu e-mail adresu, u delu “Opis”, naveden je naziv usluge na koju se odnose. Ukoliko želite da saznate više o svojim aktivnim uslugama i predračunima to možete učiniti pristupom
Da li je u cenu vaših usluga uračunat PDV?
Mint Hosting D.O.O se nalazi u sistemu PDV-a i u cene naših usluga uračunat je porez na dodatu vrednost (PDV).
Da li se migracija sajta sa drugog hosting provajdera dodatno naplaćuje?
Ukoliko je u pitanju usluga Web ili WordPress hosting usluga, migracija nosećeg sajta sa drugog hosting provajdera se ne naplaćuje. U slučaju da ste korisnik usluge Cloud VPS hostinga i želite da izvršite migraciju sajta
Kako mogu da platim svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?
U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji dva načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je
Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?
Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno
Kako i kome mogu da uputim žalbu (abuse) ili da prijavim zloupotrebu?
Uvek smo otvoreni da saslušamo sve vaše probleme i primedbe, pružimo adekvatan savet i efikasno rešimo problem. Ukoliko imate primedbu ili ste primetili zloupotrebu, kontaktirajte nas slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected].
Kako mogu da otvorim novi tiket?
Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak otvaranja tiketa je sledeći: Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Podrška, a potom na Otvori tiket, ili, Odaberite odeljenje kojem želite da