Baza znanja

Kako funkcioniše Live Chat i koje informacije pruža?

Live Chat kao kanal komunikacije je dostupan radnim danima od 09-17h. Pristup ovom kanalu komunikacije se vrši na našem sajtu a već postojećim korisnicima je dostupan i u okviru Moj Mint korisničkog servisa. Ovaj kanal

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da dodam PHP ekstenzije u okviru svoje hosting usluge?

U okviru web hosting usluge postoji mogućnost samostalnog dodavanja PHP ekstenzija. Dodavanje se vrši na sledeći način: Ulogujte se u Vaš cPanel. U polje za pretragu u navigaciji ukucajte PHP PEAR Packages ili u okviru sekcije Software

Saznaj više
Shared Hosting

Kako da izvršim automatsku redirekciju sa HTTP na HTTPS ?

Svaki korisnik u okviru svog cPanel naloga ima mogućnost da forsira da se za željeni domen uvek vrši redirekcija na HTTPS protokol i to na sledeći način: 1. Ulogujte se u svoj cPanel nalog. 2.

Saznaj više
Shared Hosting

Kako da izmenim PHP podešavanja u okviru svoje hosting usluge?

Svakom korisniku u okviru shared hosting usluge omogućeno je da vrši izmene PHP podešavanja, poput veličine datoteke koja se dodaje, količine memorije raspoložive za PHP procese, dužinu izvršavanja PHP procesa itd. Podešavanja se menjaju na

Saznaj više
Shared Hosting

Lista portova za podešavanje e-mail klijenta

Prilikom manuelnog podešavanje e-mail klijenta možete koristiti sledeće portove: Service Encryption Port IMAP STARTTLS 143 IMAPS SSL 993 POP3 STARTTLS 110 POP3S SSL 995 SMTP STARTTLS 587 SMTPS SSL 465

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako da podesim e-mail za automatski odgovor dok sam na odmoru?

E-mail za automatski odgovor dok ste na godišnjem odmoru možete kreirati na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), Sa leve strane, pored svog

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako da dodam potpis (signature) u okviru SOGo webmail-a?

Potpis možete dodati na sledeći način: Ulogujte se na webmail željenog naloga, Sa leve strane, pored svog imena kliknite na ikonicu Preferences, a potom na Mail, Kliknite na Imap Accounts, Kliknite na simbol olovke u

Saznaj više
Business E-Mail Server

Da li u okviru SOGo webmail-a mogu da čitam poštu sa više naloga?

Da, u okviru SOGo webmail-a možete dodati novi nalog i čitati poštu sa istog. Dodavanje naloga moguće je na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i

Saznaj više
Business Mailbox

Zelim da dodam e-mail filter, kako to da uradim?

Dodavanje i upravljanje e-mail filterima moguće je u okviru SOGo webmail-a i to na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), Sa leve strane,

Saznaj više
Business E-Mail Server

Gde mogu da vidim podešavanja za e-mail u okviru SOGo webmail-a?

Podešavanja za e-mail komunikaciju možete videti na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), Sa leve strane, pored svog imena kliknite na ikonicu Preferences,

Saznaj više
Business E-Mail Server
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji