Baza znanja

Šta je karantin (Quarantine)?

Sistem Karantina (Quarantine) će odbijenu poštu sačuvati u bazi podataka. Odbijena pošta će biti označena kao High ili Neutral/No rating. Pregledom odbijenih e-mail poruka možete definisati dalje akcije, odnosno “naučiti sistem” šta da radi u

Saznaj više
Business E-Mail Server

Koji nivoi pristupa Business E-mail usluzi postoje?

U okviru Business e-mail usluge postoje dva nivoa pristupa: Administratorski Korisnički Administratorski pristup usluzi ima osoba u okviru organizacije koja je ili vlasnik usluge ili je zadužena za upravljanje uslugom. Admin ima sledeća prava: Kreiranje,

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako da dodam e-mail adresu na crnu (blacklist), odnosno belu (whitelist) listu?

Ukoliko želite da određenu e-mail adresu dodate na crnu, odnosno belu list, pratite sledeće korake: Ulogujte se u kontrolni panel ( potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi ), Kliknite na Spam filter,

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako mogu da podesim SPAM filter?

Spam filter funkcioniše po principu pravila i sprovodi testove koji se primenjuju na e-mail poruke. Svako pravilo sa sobom nosi određeni broj poena koji određuju da li se e-mail poruka može okarakterisati kao spam ili

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako da dodam privremenu alias adresu?

Ukoliko želite da napravite privremenu alias e-mail adresu, pratite sledeće korake: Ulogujte se u kontrolni panel ( potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi ), Kliknite na Temporary e-mail aliases, Kliknite na Generate

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako mogu da podelim svoj e-mail folder (Inbox, Sent, Drafts) sa drugim korisnikom?

Ukoliko želite da omogućite pravo pristupa drugom korisniku koji se nalazi u okviru Vaše organizacije, to možete učiniti na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i

Saznaj više
Business E-Mail Server

Zaboravio/la sam lozinku za svoj e-mail nalog? Šta da radim?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili lozinku za svoj e-mail nalog neophodno je da kontaktirate osobu koja ima pristup Admin delu usluge u okviru vaše organizacije, sa molbom da vam ponovo pošalje lozinku.

Saznaj više
Business Mailbox

Kako da promenim lozinku za svoj e-mail nalog?

Lozinku svog e-mail naloga možete promeniti na sledeći način: Ulogujte se u kontrolni panel (potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi), U okviru kartice Mailbox details nalaze se kreirani nalozi i informacije o

Saznaj više
Business E-Mail Server

Želim da promenim jezik SOGo webmail interfejsa, kako to da uradim?

Ukoliko želite da promenite jezik svog SOGo webmail-a, to možete učiniti na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), Kliknite na dugme označeno strelicom.

Saznaj više
Business E-Mail Server

Kako mogu da se ulogujem na Webmail?

Prijavu na SOGo webmail možete izvršiti na dva načina: Putem korisničkog profila Direktno Prijava putem korisničkog profila Ulogujte se u mail.nazivdomena.com (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Pojaviće vam se prozor za unos prijavnih podataka, ispod

Saznaj više
Business E-Mail Server
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji