Pogrešio sam lozinku za e-mail nekoliko puta i više ne mogu da primam e-mail. Šta da radim?
Kako bi zaštitili naše klijente i sprečili brutforce napade, koristimo napredni firewall koji posle više neuspešnih prijava blokira IP adresu sa koje prijave dolaze.
Ukoliko ste nekoliko puta neuspešno uneli prijavne parametre za vaš e-mail, naš sigurnosni sistem je iz tog razloga blokirao vašu IP adresu.
IP adresu možete odblokirati na dva načina:
- Klikom na dugme “Odblokiraj me” u prozoru koji vas obaveštava da vam je IP adresa blokirana, ili
- Putem Moj Mint korisničkog servisa. Nakon prijave na korisnički servis neophodno je kliknuti na polje Navigacija, potom Podrška i zatim kliknuti na Odblokiraj IP adresu.
Ukoliko je potrebno, vašu IP adresu možete saznati na Web adresi www.mint.rs/podrska/ip/
U slučaju da IP adresa nije odblokirana, molimo vas da pošaljete e-mail na [email protected] ili kontaktirate tehničku podršku putem korisničkog servisa Moj Mint.