Baza znanja > Shared Hosting > Bezbednost > Pogrešio sam lozinku za e-mail nekoliko puta i više ne mogu da primam e-mail. Šta da radim?

Pogrešio sam lozinku za e-mail nekoliko puta i više ne mogu da primam e-mail. Šta da radim?

Kako bi zaštitili naše klijente i sprečili brutforce napade, koristimo napredni firewall koji posle više neuspešnih prijava blokira IP adresu sa koje prijave dolaze.

Ukoliko ste nekoliko puta neuspešno uneli prijavne parametre za vaš e-mail, naš sigurnosni sistem je iz tog razloga blokirao vašu IP adresu.

IP adresu možete odblokirati na dva načina:

1.  klikom na dugme “Odblokiraj me” u prozoru koji vas obaveštava da vam je IP adresa blokirana, ili

2. putem Moj Mint korisničkog servisa. Nakon prijave na korisnički servis neophodno je kliknuti na polje Navigacija, potom Podrška i zatim kliknuti na Odblokiraj IP adresu.

Ukoliko je potrebno, vašu IP adresu možete saznati na Web adresi www.mint.rs/podrska/ip/

U slučaju da IP adresa nije odblokirana, molimo vas da pošaljete e-mail na [email protected] ili kontaktirate tehinčku podršku putem korisničkog servisa Moj Mint.

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji