Efikasna, brza i profesionalna korisnička podrška jedna je od stavki koju naši klijenti i korisnici rado prepoznaju kao naš najveći kvalitet. Tokom svog gotovo deceniju dugog poslovanja svakodnevno smo unapređivali sve sisteme vezane za pružanje podrške korisnicima, a najviše unapređenja i novina došlo je u paketu sa novim sajtom i promenom vizuelnog identiteta čime je korisnička podrška podignuta na najviši mogući nivo.
Korisnički servis Moj Mint – Centralno mesto za sve naše korisnike
Kompletno redizajniran i unapređen korisnički servis Moj Mint glavno je mesto za informisanje korisnika o svim aktivnim uslugama, koji pored informacija pruža uvid u račune i predračune, poslate tikete, ali omogućava i upravljanje domenima korisnika.
Upravljanje uslugama i domenima
Korisnički servis vam pruža uvid u sve aktivne usluge i servise, a nove usluge se mogu poručiti brzo i jednostavno iz korisničkog profila. Takođe, dostupan je i spisak dostupnih dodataka za već zakupljene usluge.
U sekciji Domeni Moj Mint korisnički servis pruža mnoštvo informacija o svim aspektima upravljanja domenima. Korisnici imaju uvid u listu svih zakupljenih domena, a u svakom momentu mogu izvršiti pretragu domenskih imena, registrovati novi domen ili inicirati transfer već postojećeg domena.
Bitan segment ove sekcije jeste i mogućnost upravljanja DNS zonama zakupljenog domena.
Kompletan uvid u plaćanja
U okviru Moj Mint korisničkog servisa moguć je kompletan uvid u postojeće, ali i plaćene račune i predračune. Ovo je od izuzetne važnosti pogotovo za poslovne korisnike zbog knjigovodstvenih procesa. Svi plaćeni i neplaćeni računi i predračuni dostupni su u okviru sekcije Plaćanja, gde u istoriji plaćanja možete saznati više o svakom računu posebno, datumu kada je izdat, iznosu za plaćanje i videti trenutni status računa i predračuna. Korisnicima se takođe pruža mogućnost da dospele račune i predračune plate odjednom jednim klikom miša.
Svi računi i predračuni mogu se odštampati ili preuzeti u PDF formatu.
U svakom momentu iz svog Moj Mint profila možete posetiti Mint sajt, proveriti članke iz baze znanja, pogledati trenutni status usluga i servisa, ali i pročitati najnovije postove na zvaničnom blogu.
Korisnička podrška – od pitanja do rešenja
U savremenom svetu u kojem su relevantne informacije i brzina u rešavanju problema od izuzetnog značaja za razvoj poslovanja, ponosni smo na kvalitet i brzinu podrške koju svakodnevno pružamo našim korisnicima. Želeći da sistem i efikasnost podrške podignemo na najviši mogući nivo, okrenuli smo se najboljem tiketing sistemu današnjice pod nazivom Kayako. Zahvaljujući migraciji našeg sistema podrške na ovaj savremeni tiketing sistem prosečno vreme za odgovor podrške sa 12 minuta, palo je na svega 6 minuta.
Kako da pošaljem tiket podršci?
Korisničku podršku Minta možete kontaktirati na dva načina – slanjem e-maila podršci na [email protected] (za tehničku podršku) ili [email protected] (za pitanja vezana za usluge, račune i predračune), ili otvaranjem tiketa direktno u okviru Moj Mint korisničkog servisa. Proces slanja tiketa korisničkoj podršci je intuitivan i brz – nakon odabira odgovarajućeg odeljenja (Shared Hosting, Reseller Hosting, Cloud VPS Hosting, Business E-Mail Hosting, Domeni, Prodaja & naplata) otvoriće vam se forma u kojoj je neophodno upisati naslov i opis problema koji imate.
Bilo da podršku kontaktirate putem e-maila ili korisničkog servisa Moj Mint vaš zahtev biće zaveden pod zasebnim identifikacionim brojem (Tiket ID) koji služi sa dalju identifikaciju u našem procesu. Nakon toga, na vašu e-mail adresu biće poslata notifikacija kojom vas obaveštavamo da je zahtev uspešno prihvaćen i da će vas naša podrška kontaktirati u najkraćem mogućem roku. Dalju konverzaciju sa Mint korisničkom podrškom možete nastaviti ili putem e-maila jednostavnim odgovaranjem na poruku koju ste dobili ili u okviru korisničkog servisa Moj Mint.
Mint tehnička podrška, iz bezbedonosnih razloga, pruža se samo onim licima koji su u našem sistemu zavedeni kao vlasnici naloga. Ukoliko želite da omogućite još nekoj osobi da kontaktira našu podršku, sve što je potrebno da uradite je da se ulogujete u svoj profil, a zatim u sekciji Kontakti kliknete na dugme Novi kontakt i dodate novi kontakt profil. Novom profilu možete dodeliti specifične privilegije, na primer, da može da prima samo informacije o predračunima, samo infromacije o domenima ili da može da vidi samo sistemske poruke koje se šalju.
Info telefon
Pored tehničke podrške otvoreni smo da pružimo neophodne informacije svim zainteresovanim pojedincima i korisnicima, a koje su vezane za naše usluge i servise. Svakog radnog dana od 09 – 17h dostupan je INFO telefon +381 (65) 86 88 008.
Info telefon služi isljučivo za pružanje informacija o našim uslugama i tekućim akcijama i ne služi za pružanje tehničke podrške zbog zaštite informacija i privatnosti naših korisnika.
Posebna sekcija za korisnike na našem sajtu
Kako bi svi aspekti Mint korisničke podrške koje smo opisali bili lako dostupni svim klijentima i korisnicima, na našem sajtu mint.rs u svakom trenutku dostupna je sekcija Za korisnike koja omogućava prijavu na Moj Mint korisnički servis, ali i pristup brzim linkovima za lakše snalaženje i navigaciju.
U okviru ove sekcije dostupni su brzi linkovi za pristup korisničkom servisu, bazi znanja, informacijama o statusu usluga i obaveštenja o radovima. Takođe, korisnici mogu jednim klikom miša da kontaktiraju podršku, prijave zloupotrebu ili saznaju koja im je trenutna IP adresa.
Baza znanja
Među brojnim novinama koje smo predstavili u prethodnom periodu posebno smo ponosni na redizajniranu i unapređenu Bazu znanja koju smo pripremili za naše korisnike. Baza znanja trenutno broji preko 200 korisnih članaka i uputstava o bitnim aspektima naših usluga. Želeli smo da pored Moj Mint korisničkog servisa korisnici budu u mogućnosti da na jednom mestu saznaju sve informacije o načinu podešavanja usluga, pronađu odgovore na najčešće postavljana pitanja, ali i nauče sve o mehanizmima kako da iskoriste sav potencijal svojih zakupljenih usluga i servisa. U bazi znanja moguće je pronaći mnogobrojne odgovore po različitim kategorijama – počev od onih koje se bave prodajom i podrškom, pa do specifičnih koje se bave samim web hostingom i ostalim Mint uslugama.
Kao i ostali aspekti naših servisa, tako će i Baza znanja nastaviti da se svakodnevno unapređuje i nadograđuje novim člancima i odgovorima na najčešće postavljena pitanja.
Obaveštenja u radovima i statusu usluga
Posebnu sekciju na našem sajtu čini stranica koja sadrži obaveštenja o statusu usluga i trenutnim i najavljenim radovima na našoj hosting infrastrukturi. Na ovaj način korisnici su u prilici da se brzo, lako i transparentno informišu o svim aktivnostima koji se sprovode u okviru naše infrastrukture,
Korisnici na prvom mestu
Pružanje tehničke podrške je često izazovan posao koji zahteva brz i efikasan odgovor i rešavanje često jedinstvenih zahteva i problema sa kojima se korisnici susreću. Ocene klijenata i korisnika govore nam o visokom zadovoljstvu pruženom podrškom i znanjem, što je informacija koja nas izuzetno raduje i navodi da u narednom periodu budemo još bolji kako bismo na najbolji način opravdali dosadašnje poverenje i dodatno olakšali korišćenje naših usluga.