Kako funkcioniše Live Chat i koje informacije pruža?
Live Chat kao kanal komunikacije je dostupan radnim danima od 09-17h.
Pristup ovom kanalu komunikacije se vrši na našem sajtu a već postojećim korisnicima je dostupan i u okviru Moj Mint korisničkog servisa.
Ovaj kanal komunikacije možete koristiti za sve informacije o uslugama u našem portfoliu ili iskazati neku poteškoću koju imate prilikom korišćenja naših usluga.
Ukoliko su pitanja tehničkog ili računovodstvenog karaktera za već postojeće korisnike, potrebno je se pre dobijanja željene informacije prodje kroz proces verifikacije postojećeg korisnika.
Proces verifikacije na Live Chat kanalu je veoma jednostavan. Potrebno je da agentu dostavite registrovanu e-mail adresu i PIN za podršku koji možete pronaći u okviru vašeg Moj Mint korisničkog servisa.
Više o PIN-u za podršku možete videti ovde.
U periodima van radnog vremena, agenti neće biti dostupni ali možete i dalje postaviti Vaše pitanje koje će biti ahrivirano i pretvoreno u Ticket a odgovor na upit dobijate na e-mail adresu koju ste uneli prilikom prijave na Live Chat.